Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت 23:30 به وقت تهران و 21 به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود.

به گزارش برنا؛ در سیر و سفر به گوشه و کنار ایران زیبا، اینبار به همدان می رویم. شهر لوح ها و کتیبه ها، که نشان از قدمت و اهمیت این دیار دارد. با اکیپ شب نشینی همراه شوید.

برنامه ««شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت 23:30 به وقت تهران و 21 به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد سلوکی و عبدالرضا احمدی مجریانی هستند که برای مخاطبان فارسی زبان سراسر دنیا «شب نشینی» را اجرا می کنند و تهیه کنندگان این برنامه نیز کاوه امیری جاوید و یوسف بچاری هستند. در روزهای شنبه و یکشنبه نیز این برنامه از مراکز استانهای کشور با اجرای مسعود روشن پژوه و به تهیه کنندگی یاسر معظمی گودرزی تهیه و پخش می شود .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران همدان جام جم ایران جام جم زمین برنا همدان هگمتانه شب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حضور تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا و رقابت های جهانی پیش رو موضوع برنامه پنج شنبه مجله فوتبال شبکه خبر بود.
در این برنامه محمد کشاورز، مربی و کارشناس فوتسال کشورمان اظهار داشت: ازبکستان میزبان جام جهانی و تیم خوبی است، اما تیم ایران در تمام ۳۰ بار رویارویی با این تیم همواره تیم برتر میدان بوده است و به یاد ندارم حتی یک مساوی مقابل ملی پوشان کشورمان کسب کرده باشد. رمز موفقیت تیم ایران در بازی‌های پیش رو توجه به کار تیمی و عجله نکردن برای کسب نتیجه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد