Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ از در دسترس بودن نبی کیتا خبر داد اما تیاگو و فابینیو را مقابل برایتون در اختیار نخواهد داشت

در هفته دهم لیگ برتر انگلیس، شنبه ساعت 17:30 به وقت تهران تیم های لیورپول و برایتون در آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طرفداری | به گزارش لیورپول اکو، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی با برایتون حضور یافت و درباره مسائلی چون تمرکز روی ادامه مبارزه برای قهرمانی در لیگ برتر و لزوم بهبود شرایط خط دفاعی این تیم صحبت کرد:

رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر: برای این که تا ماه می در چنین جایگاهی از جدول باشیم، باید سطحی فوق العاده از بازی را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در لحظه کنونی نمی توانیم از هیچ چیزی مطمئن باشیم. داشتن شروع خوب مهم است و شروع خوبی داشته ایم اما بقیه رقبا هم همین طور بوده اند. هنوز اتفاقی نیفتاده است. 28 بازی دیگر در پیش است. شروع مان خوب بوده اما لحظاتی هم بوده که از آن ها لذت نبرده ایم. ما احمق نیستیم، برای بردن یک بازی، باید دفاع خوبی داشته باشیم.  رویارویی با برایتون و خطرناک بودن این تیم: 

بازی فردا یکی از پیچیده ترین مسابقات ما در لیگ برتر است زیرا گراهام پاتر در برایتون خیلی خوب کار کرده و آن ها فوتبال خیلی خوبی بازی می کنند. هیچ یک از بازی ها را نمی توان آسان پنداشت و باید در بهترین فرم مان در همه مسابقات حاضر شویم. برایتون خطرناک است. مطمئن نیستم بازی برایتون مقابل سیتی را دیده باشید. شاید با دیدن نتیجه بگویید سیتی راحت برد اما سیتی روی ضد حمله دو گل زد. مالکیت هم 52-48 بود. برایتون فوتبال خوبی بازی می کند و حریفی خطرناک است. آن ها خوب موقعیت می سازند و خوب دفاع می کنند. گل های زیادی نزده اند اما از طرفی گل های زیادی هم نخورده اند. 

وضعیت بازیکنان لیورپول و شرایط مصدومان: 

فکر نمی کنم راضی نگه داشتن همه بازیکنان امکان پذیر باشد. کاری که باید انجام دهیم، کسب پیروزی برای لیورپول است. هر بازیکن باید در این راه تصمیمات سرمربی را بپذیرد. بازیکنان چنین کاری را انجام می دهند اما همیشه آن ها خوشحال نیستند. با این حال همه بازیکنان در تمرینات نشان می دهند که می توانند تاثیرگذار باشند.  مصدومیت نبی کیتا شدید نیست و خوش شانس بوده است. فکر می کنم او آماده است. وضعیت فابینیو خوب به نظر نمی رسد. خیلی شرایطش پیچیده نیست اما احتمالا بازهم او را در دسترس نخواهیم داشت چون او در تمرینات گروهی حاضر نبوده است. تیاگو در یک جلسه تمرینی کامل شرکت کرده است اما متاسفانه برای بازی فردا آماده نخواهد بود. 

لزوم بهبود در خط دفاعی: 

 تغییرات تیم؟ به نظرم نسبت به سال 2020 خیلی تغییر نکرده ایم؛ جینی نیست اما دیوگو ژوتا و تیاگو آمده اند. فکر نمی کنم نیازی به مقایسه باشد و این خیلی مهم نیست. الان باید پیشرفت کنیم چون جای زیادی برای پیشرفت داریم. ما منچستریونایتد را 5-0 بردیم و این عالی بود اما این بهترین سطح ما نیست. در بین نیمه به بازیکنان گفتم باید بهتر بازی کنیم و نباید اجازه دهیم گلی بزنند. ما حتی با 1-0 پیروز شدن مشکلی نداریم. باید در دفاع بهتر شویم چون در برخی از صحنه ها به آلیسون تکیه کردیم. آدام لالانا در برایتون؟ او بازیکنی سطح بالا است که توانایی های فنی بالا و یک ذهنیت قوی کمیاب دارد. اگر لالانا کم تر مصدوم شود، یک سطح متفاوت نسبت به سایرین خواهد داشت. آدام یکی از بهترین بازیکنانی است که با او کار کرده ام. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند! / خبر برکناری نایب رییس فدراسیون از پست اقتصادی اش در شبکه‌های اجتماعی پیچید سوشا مکانی به تبانی متهم شد؛ گزارش سایت نروژی خشم سرمربی امپولی از داوری بازی با اینتر: نوه چهار ساله من هم می توانست پنالتی را ببیند! باواریایی ها و رکورد خارق العاده ای که از دست رفت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟

ستاره وست هم علت درگیری پرحاشیه میان یورگن کلوپ و محمد صلاح را توضیح داد.

طرفداری | مایکل آنتونیو آن‌چه میان محمد صلاح و یورگن کلوپ گذشته را توضیح داد.

تساوی 2-2 لیورپول مقابل وست‌هم تحت‌الشعاع یک مشاجره تند میان محمد صلاح و یورگن کلوپ قرار گرفت. کلوپ پس از این تساوی پرهزینه و ناامیدکننده سعی کرد موضوع را کم‌اهمیت جلوه دهد، اما صلاح با بیان این‌که اگر آن‌چه در ذهن دارد را برملا کند "آتش به پا خواهد شد"، به شایعات اختلاف جدی خود با سرمربی آلمانی دامن زد. 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!

در مورد این علت این درگیری، گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد. آلن شیرر، اسطوره و کارشناس فوتبال در انگلستان معتقد است صلاح از نیمکت‌نشینی و عدم حضور در ترکیب اصلی ناراحت بوده، در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان می‌‍دهد این دعوای لفظی پس از خودداری صلاح از دست دادن و در آغوش گرفتن همیشگی با کلوپ آغاز شده‌است.

مایکل آنتونیو، ستاره وست هم علت درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ را مطابق با آن‌چه از زبان هم‌تیمی‌هایش (که نزدیک به صلاح و کلوپ بودند و مکالمه آن دو را شنیدند) توضیح داد. این مهاجم 34 ساله در گفت‌وگو با پادکست Footballer’s Football گفت:

هنگامی که بازیکنان لیورپول به زمین می‌آیند، یورگن کلوپ همیشه آن‌ها را گرم در آغوش می‌گیرد و می‌گوید "موفق باشید". اما زمانی که محمد صلاح کنار زمین آمد، به سمت دیگری رفت و مشغول به بستن ساق‌بند و کارهای خودش شد تا با کلوپ روبرو نشود. کلوپ به سمت صلاح رفت و دستش را دراز کرد تا با او دست به دهد و سپس دست او برای مدتی روی هوا ماند، اما صلاح بعد از معطلی فقط به یک بزن قدش سریع بسنده کرد. واضحاً کلوپ از این کار صلاح راضی نبود و خطاب به او گفت "می‌خواهی دوباره روی نیمکت بنشینی؟ می‌خواهی به همین کار ادامه بدی؟" از این‌جا بود که درگیری شروع شد، اما من نمی‌دانم و هیچکس هم به من نگفت که صلاح به کلوپ چه جوابی داده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟