Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته فدراسیون تاریخ و آمار روز گذشته اسامی ۳۲ بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد. در این فهرست، مهدی طارمی و لوئیس دیاز دو بازیکن تیم پورتو پرتغال هم حضور داشتند. رسانه‌های پرتغال از این موضوع به عنوان یک اتفاق تاریخی یاد کرده‌اند.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی تیم پورتو هم امروز جمعه در نشست خبری خود پیش از بازی با بواویشتا در هفته دهم پرتغال به حضور دو بازیکن خود در بین گزینه‌های فدراسیون تاریخ و آمار واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونسیسائو گفت: خوشحالم که این دو بازیکن را در جمع ۳۲ بازیکن برتر جهان می بینم اما این به کار تمام تیم هم مربوط می‌شود. آنها بدون تیم نمی‌توانستند این کار را انجام دهند.

وی با تاکید بر اهمیت کار تیمی و گروهی در کسب موفقیت‌های فردی گفت: واضح است که ما خوشحال هستیم اما برای من این مهمترین چیز نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو فوتبال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903636

دیگر خبرها

  • جدیدترین واکنش پرتغالی‌ها به انتقال طارمی به اینتر
  • جریمه باشگاه معروف برای نژادپرستی علیه مهدی طارمی
  • رای پرونده توهین زشت به مهدی طارمی اعلام شد
  • رد فرجام‌خواهی اسپورتینگ در ماجرای مهدی طارمی
  • واکنش سردار به حضور طارمی در اینتر | من اینجا چیزی زیادی نمی دانم اما...
  • کونسیسائو همسایه طارمی می‌شود
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • آمار عجیب مورایس و سپاهان در سال 1403!
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟