Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته فردیس افزود: انتظار می رود استانداری البرز و سایر مسوولان اجرایی و اداری  نگاه عادلانه ای

به نیازهای شهرستان نوپای فردیس داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرستان فردیس دارای ظرفیت های فراوانی است، اظهار داشت:  با این وجود این شهرستان از آسیب های اجتماعی و مشکلات متعددی رنج می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی گفت : کمبود امکانات رفاهی و خدماتی و تفریحی،  نبود بیمارستان ، وجود مدارس فرسوده و نبود پارک بانوان ااز جمله مشکلات شهرستان فردیس است.

وی ادامه داد: فردیس به  خاطر مردم مذهبی آن به نام شهر فاطمی نامگذاری شده است که حضرت فاطمه (س ) جان عالم است .

امام جمعه فردیس  گفت:  این شهرستان به ویژه در بخش ورزش آقایان و انوان ورزشکار  دارای قهرمانان برجسته ای همچون علیرضا کریمی کشتی گیر ملی پوش است.

حسینی بیان داشت : انسان های خدوم و معتمد ،  روحانیان انقلابی، حوزه های علمیه خواهران و برادران  از ظرفیت های خوب  شهرستان  فردیس هستند.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه  امام جمعه  متعلق به کل  مردم منطقه است ، اظهار داشت:   همه قشرهای مردم باید بتوانند مشکلات و مسائل خودرا با امام جمعه به راحتی درمیان بگذارند و همه باید برای عمران وآبادانی منطقه بکوشیم .

حسینی افزود: الگو و مرام ما شهیدانی همچون آیت الله بهشتی هستند که  جذب حداکثری، و تعهد و تسلط بر آرمان های امام ، انقلاب اسلامی و شهدا  از مهمترین ویژگی های

این شهیدان  والامقام است.

وی تاکید کرد که خط قرمزما  اصل ولایت فقیه و شخص ولایت فقیه و رهبری است؛  ما ولایت فقیه را جانشین از حضرت ولی عصر  امام مهدی (عج ) می دانیم .


وی بیان داشت: رویکرد ما تحول فرهنگی ، رفع آسیب های اجتماعی  و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی است  که در این مسیر از بهره برداری از جلسات نخبگان به ویژه فرهنگیان و حوزوی استفاده می کنیم.

وی افزود: مخالفت با فساد و رانت خواری  از مهمترین اولویت ها است  و هیچ کس نمی تواند خود را در این مسیر پنهان کند؛ حمایت از مطالبه گری  و عدالتخواهی به شرط اینکه در چهارچوب قانون و  با رعایت اخلاق موازین اسلامی باشد در نگاه نخست نماز جمعه فردیس قرار دارد.

امام جمعه فردیس بیان داشت : تعامل مثبت و همکاری با مسوولان استان  البرز و شهرستان فردیس  به ویژه جریان حزب الله  و ولایت مدار در جهت توسعه شهرستانی که  بیش از ۷۳۰ شهید ، ۱۹ شهید اقتدار و ۱۲ شهید مدافع حرم تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کرده است ، از اولویت ها است.

وی گفت: اصحاب رسانه و معتمدین چشم بیدار و امین ما برای شناسایی و حل مشکلات هستند.

وی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه فردیس  به دیدار اندیشمندان و کنفرانس اسلامی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و  اظهار داشت:  تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت است؛  اقتدار امت اسلامی تنها با وحدت  و اتحاد کلمه میسر است  و اگر بخواهیم عزت داشته باشیم باید اقتدار را بر اتحاد تنظیم کنیم.

وی در ادامه افزود: نکته دوم که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشت، توجه به جامعه اسلام است ؛ دشمنان با تمام توان تلاش می کنند که  با استفاده از ظرفیت رسانه ای و آخوندهای مزدور و متقلب و مزدبگیر  در تلاش برای جدایی دین از سیاست هستند.

امام جمعه فردیس گفت: همانطور که رهبری معظم انقلاب  فرمودند مسوولان در هر تصمیم گیری چه قانونگذاری و  چه اجرایی باید پیوست عدالت داشته باشند و  عدالت مشهود و محسوس باشد تا فاصله غنی و فقیر کاهش یابد .

وی در بخش دیگر سخنان خود به حمله سایبری دشمنان به سامانه سوخت کشور  اشاره کرد و اظهار داشت: هدف دشمن عصبانی کردن مردم ما است  زیرا از جنگ نظامی و  اقتصادی نتیجه نگرفتند

و اکنون جنگ هیبریدی و تهدید و تحریم بکار گرفته اند تا فشار اقتصادی به مردم و جنگ تبلیغاتی و رسانه  ای راهی  برای ایجاد نارضایتی و عصبانی کردن مردم  پیدا کنند.

امام جمعه فردیس گفت: دشمنان  با اختلال در سامانه های خدمات عمومی می خواهند مشکلاتی به وجود آورند نکته ای که مقام معظم رهبری سالیان سال به آن اشاره کردند  و باید پدافند غیر عامل را جدی بگیریم ؛ اینترنت ملی و صیانت از فضای مجازی را باید  جدی بگیریم.

برچسب‌ها البرز فردیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه البرز فردیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه امام جمعه فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان با گرامی داشت روز جهانی کارگر و معلم بیان داشت: دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف برگزار می شود و تعداد کل شعب در این مرحله ۲۸۷ شعبه است که در دو شهرستان درمیان و خوسف از نظر تعداد شعب نسبت به دوره اول انتخابات تغییری نداشته ایم.

وی افزود: در این دوره از انتخابات ۵۶ شعبه در شهرستان درمیان و ۴۳ شعبه در شهرستان خوسف داریم و در شهرستان بیرجند نسبت به مرحله اول انتخابات، دو شعبه سیار به تعداد شعب دوره اول انتخابات مجلس اضافه شده است.

به گفته طالبی برای اینکه انتخابات سالم و امنی را برگزار کنیم، جلسات ستاد انتخابات استان به طور منظم برگزار و موضوع های مورد نظر بررسی و در هیئت تبلیغات انتخابات هم جلساتی برگزار شده و مکان های برای تبلیغات نامزدها مشخص شده است.

وی تصریح کرد: صدا و سبما هم مستند ۲۰ دقیقه ای و مناظرت را در حال ضبط دارد و کار قرعه کشی برنامه ها نامزدها از صدا و سیما هم انجام شده و آموزش های لازم برای همه اعضای شعب در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: به اندازه کافی تعرفه انتخابات سفارش داده شده و برنامه زمانبندی از سوی وزارت کشور در این زمینه ابلاغ شده که بر این اساس در استان عمل می کنیم.

معاون استاندار از توجیه دستگاه های خدمات رسان در خصوص انتخابات خبر داد و گفت: جلسات توجیهی نامزدها و مسئولان ستادهای آنها با حضور مسئولان مربوط در فرمانداری بیرجند برگزار شد.

طالبی ادامه داد: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات همه تجهیزات و امکانات مورد نیاز پیش بینی و آمادگی صد در صدی در این خصوص را داریم.

وی با اشاره به سختی کار اخذ رای با توجه به سرمای هوا در مرحله اول انتخابات تصربح کرد: در یکی از شعب قاینات پنج کیلومتر عوامل شعبه سیار، صندوق اخد رای را برای گرفتن اهالی روستاها حمل کرده اند و گروه های جهادی هم به حضور سالمندان در انتخابات کمک خوبی کردند.

وی متذکر شد: همه افرادی که در شعب انتخابات به عنوان عوامل بدگزاری آن حضور دارند، باید در انتخابات بی طرف باشند در غیر این صورت مجرم شناخته خواهند شد.

وی با اشاره به آیات و روایات از خداوند به عنوان اولین معلم و حضرت رسول (ص) به عنوان دومین معلم یاد کرد و افزود: پیامبر (ص) شرط آزادی اسرا را با سواد کردن تعدادی از مسلمانان قرار داد که این موضوع نشانگر اهمیت آموختن علم و دانش است.

وی با بیان اینکه هر چند وضعیت آموزش و پرورش کشور مناسب نیست، ادامه داد: اقدامات مناسب بسیاری در دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش در عرصه های مختلف انجام شده که باید واقعیت ها در این زمینه در هفته معلم به خوبی توسط رسانه ها منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های برای هفته گرامی داشت مقام معلم در استان پیش بینی شده، از رسانه ها خواست همکاری لازم را برای انعکاس این برنامه ها انجام دهند..

طالبی بیان داشت: کار و کار وکارگر در اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و پیامبر اسلام (ص) فرمودند: من بر دستان پینه بسته کارکر بوسه می زنم.

کد خبر 6093699

دیگر خبرها

  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات