Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهم‌ترین حوادث خبری استان قم، امروز جمعه هفتم آبان ماه ۱۴۰۰ از کشف ۴۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق ، دستگيری  سارقان مغازه انگشتر سازی وکشف اموال مسروقه قیمتی و دستگیری باند سارقان کابل روشنایی اتوبان قم- تهران حکایت دارد.

سرقت کابل‌های روشنایی به ضرب تبر

سرهنگ میکائیل قهرمانپور،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد:ماموران گشت پاسگاه انتظامی کوشک نصرت حین گشت زنی در کیلوتر ۶۵ اتوبان قم- تهران مشاهده کردند که سرنشینان یک دستگاه خودروی  پراید در حال قطع کردن کابل روشنایی اتوبان موصوف با استفاده از تبر و سرقت آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: با اقدام عملیاتی ماموران گشت انتظامی پاسگاه موصوف ۴ سارق در این رابطه  دستگیر و به همراه پرونده مقدماتی به پلیس آگاهی تحویل شدند.


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی کارآگاهان و احصاء سوابق وقوع سرقت کابل از اتوبان موصوف، متهم ردیف اول که سابقه دار نیز بوده به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۷۰ فقره سرقت کابل‌های روشنایی اتوبان قم- تهران، اقرار کرد.


او افزود:متهم با خودرو‌های عبوری از قم یا تهران به نیمه راه اتوبان عزیمت و با پرسه زنی در طول روز ابتدا محل‌های مناسب برای سرقت را شناسایی، سپس در نیمه‌های شب به محل بازگشته و با استفاده از تبر و سیم چین، کابل و سیم‌های سیستم روشنایی اتوبان را قطع و سرقت می‌کرده و با انتقال آن‌ها به تهران یا قم به افراد ضایعاتی سیار، می‌فروخته است.


سرهنگ قهرمانپور انگیزه سرقت را تامین هزینه‌های اعتیاد متهم دانست و گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی استان معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

کشف ۴۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قم


سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در اتوبان قم - تهران یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را توقیف کردند.


فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد:در بازرسی خودروی توقیفی حدود ۴۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده آن نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل شد.


سردار میرفیضی بیان کرد:قیمت تقریبی اجناس کشف شده برمبنای ارزش گذاری کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری سارقان مغازه انگشتر سازی وکشف اموال مسروقه قیمتی


سرداربهادر اسماعیلی،جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت:درپی سرقت از مغازه انگشترسازی و اشیاء زینتی و سرقت تعداد زیادی انگشتر‌های نقره قیمتی، سنگ‌های تزیینی و بدلیجات موضوع در دستور کار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان وکارشناسان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


او افزود: کارآگاهان با معاینه محل سرقت و بررسی صحنه جرم به سرنخ‌های مهمی دست یافتند که در نهایت ۳  متهم شناسایی و دستگیر شدند.


جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت:در تحقیقات تکمیلی از متهم ردیف اول، صریحا به بزه انتسابی اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه اش ۵۰۶ عدد انگشتر و سنگ تزئینی با ارزش کشف شد.


او افزود:برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.


سردار اسماعیلی گفت:متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی استان معرفی و با صدو رقرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قم سرقت اموال اخبار حوادث انتظامی استان قم روشنایی اتوبان سیگار خارجی پلیس آگاهی سرقت کابل اتوبان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.   به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و … که صبح امروز برگزار شد، گفت: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.   وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.   موسوی‌پور ادامه داد: در بستر آزادگان از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده است.   وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد