Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@07:09:44 GMT

رییس جمهوری خوزستان را به مقصد تهران ترک کرد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۷۸۴۹

رییس جمهوری خوزستان را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش ایرنا آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز به همراه محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در دومین سفر سرزده خود به استان خوزستان به منطفه اندیکا یکی از محروم‌ترین مناطق این استان رفت و در جریان مسایل و مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با مردم و عشایر منطقه دیدارها و نشست های صمیمیانه ای داشت؛ رییس جمهوری همچنین به درخواست ها و مطالبات مردم منطقه گوش فرا داد و قول داد که این مطالبات در جلسات هیات دولت مطرح و تا حد امکان مصوباتی تصویب شود.

آیت الله رئیسی قول مساعد داد که تا پیش از آغاز فصل سرما تمام نیازهای آنها برطرف و امکانات لازم در اختیار آنها قرار گیرد.

وی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا از عشایر به عنوان گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی و نظام یاد کرد و گفت: در روزهای اخیر، شرایط زندگی مردم در مناطق زلزله زده اندیکا به عنوان یک دغدغه جدی برای من بود و به همین منظور امروز برای بررسی میدانی از شرایط خدمت رسانی در جمع اهالی حضور پیدا کردم.

از ۱۲ تا ۱۷ مهر گذشته، پنج زلزله بزرگ، که بزرگترین آن ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در مرز استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری حوالی چلگرد رخ داد اندیکا را لرزاند.

به گفته استاندار خوزستان این زمین لرزه‌ها بیش از پنج هزار میلیارد ریال به اندیکا خسارت وارد کرد.

۱۳۰ روستای شهرستان اندیکا بر اثر این زمین لرزه‌ها دچار خسارت شدند.

شهرستان اندیکا در شمال شرق خوزستان با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر است.

وزیر کشور نیز صبح امروز جمعه برای بررسی وضعیت زلزله دزدگان اندیکا وارد این منطقه شد.

برچسب‌ها خوزستان اندیکا سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری زلزله در اندیکا و تلاش‌ دولت برای جبران خسارت وارد شده به مردم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اندیکا خوزستان اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های تیم عملیاتی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در منطقه مشاهده نشده است.

رضا فلاح، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی روستاهای کیشیتوئیه، چهار فرسخ، پوزه کوه، پشته، اندوهجرد، تکاب، سیرچ و شهداد ارزیابی کردند که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته این زلزله هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

کد خبر 6094579

دیگر خبرها

  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • وقوع زلزله در این استان
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!