Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی امیری‌خراسانی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی و هفته وحدت چندین خانه ورزش روستایی در استان‌های مختلف افتتاح و جشنوراه‌های ورزشی و فرهنگی های مختلفی برگزار شد.

وی گفت:‌ مسابقات قویترین‌ مردان روستایی و عشایری ایران در همدان و چندین جشنواره ورزشی در استان مرکزی و کردستان برگزار شد که بیانگر وجود پتانسیل زیاد در توسعه ورزش روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با اشاره به ضرورت احیای بازی های بومی و گسترش آن در سطح جامعه گفت: برای توسعه و احیای این بازی‌ها نیاز به رقابت و انگیزه قهرمانی داریم. لذا در هفته گذشته لیگ بازی‌های سنتی قرعه‌کشی شد و هفته نخست آذرماه نیز مسابقات آن برگزار می‌شود. در این لیگ دو رشته چوب‌کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.  

امیری خراسانی با اشاره به اعزام‌های بین‌المللی فدراسیون در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ افزود: تمام برنامه‌های ما تحت تاثیر شیوع کرونا در سطح جهان قرار گرفته و برنامه این است تا برای رقابت‌های بین‌المللی در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هفته تربیت بدنی کردستان اختصاصی ایرنا فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کردستان محمدتقی امیری خراسانی هفته تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دست سازه ها در بجنورد

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت:این جشنواره به مدت یک روز برای حمایت از دست سازه‌های دانشجویان و همچنین معرفی ورزش‌های بومی و محلی برگزار شد.
عبدی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۰غرفه و دو سیاه چادر برگزار شد افزود:بازی‌های بومی همچون هفت سنگ، دوز، لی لی، لنگ و دال پلان با حضور دانش آموزان و دانشجویان بود.
حمایت از کسب و کار‌های دانشجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف این جشنواره بود.

{$sepehr_media_11062038_600_350 }

دیگر خبرها

  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • رویداد بزرگ دشت غذا در تهران برگزار شد
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم