Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دو شکست متوالی بارسلونا به ترتیب برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو و رایووایکانو مسوولان بارسا را بر آن داشت تا رونالد کومان سرمربی هلندی این تیم را اخراج کرده و به سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

در این بین، جدی ترین گزینه آنها برای جایگزینی کومان، ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه باسلونا و سرمربی فعلی باشگاه السد قطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که خود ژاوی به آن واکنش نشان داده و اعلام کرده که فعلا تمرکزش روی السد است اما گفته می‌شود وی نیز برای حضور در بارسا با مسوولان السد جلساتی را برگزار کرده است.

و حالا خوآن لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا در مورد حضور ژاوی در این تیم صحبت کرده است.

لاپورتا در این باره گفت: رابطه نزدیکی با ژاوی دارم و اغلب با او صحبت می‌کنم. همچنین می‌دانم نظر او در مورد تیم فعلی چیست و آنچه او فکر می‌کند باید انجام شود. من حتی دو ماه پیش هم با ژاوی در مورد کومان صحبت کردم و در آن مقطع ما از کومان حمایت کردیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به دلایل اخراج کومان تصریح کرد: وضعیت ما در لیگ ناپایدار بود و نیاز بود که این کار را انجام دهیم. واضح بود که ما در مسیری نبودیم که بخواهیم جام کسب کنیم.

رییس باشگاه بارسلونا در مورد اینکه چرا اخراج کومان انقدر طولانی شد، اضافه کرد: شاید باید زودتر این کار را انجام می دادیم اما مسوولیت آن را می‌پذیرم. در آن مقطع ما دیناموکی‌اف و پس از آن والنسیا را شکست دادیم اما وضعیتمان ثبات نداشت. حس کردیم که شاید اگر از او حمایت کنیم اوضاع بهتر می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا ال کلاسیکو ژاوی هرناندز ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید ژاوی هرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بار دیگر بر پایبندی مقاومت به سه خواسته اصلی در هر توافق آتش‌بس تاکید کرد هرگز از این خواسته‌های اساسی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس اعلام کرد : هیئتی از حماس روز شنبه برای تکمیل مذاکرات در سایه تماسهای  اخیر با میانجیگران در مصر و قطر راهی قاهره می شود.

اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوندالاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس

حماس  افزود بر روح مثبتی(انعطاف پذیری) که هنگام بررسی پیشنهاد آتش بس که اخیرا دریافت کردیم، تاکید می‌کنیم.

این جنبش تاکید کرد حماس و گروههای مقاومت دیگر مصمم هستند توافقی به دست آید که توقف تجاوزات و عقب نشینی اشغالگران و بازگشت آوارگان را محقق کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • واکنش پلیس به صحبت‌های جنجالی فوتبالیست سابق بعد از خفت شدن!