Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@20:00:18 GMT

مصدومیت بازیکن سابق پرسپولیس در تیم امید

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۸۰۲۵

مصدومیت بازیکن سابق پرسپولیس در تیم امید

مهاجم تیم فوتبال امید ایران از ناحیه دست دچار مصدومیت شده است.

به گزارش مشرق، آریا برزگر مهاجم تیم امید ایران از ناحیه انگشت دست راست مصدوم شده بود، امروز به رادیولوژی برده شد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

البته او با تدابیر کادر پزشکی و فیزیوتراپی تیم امید، با آتل در تمرینات ریکاوری شرکت کرد و مشکلی برای بازی در مقابل تیم امید تاجیکستان ندارد اما در هر حال برای اطمینان خاطر کادر فنی و پزشکی او به همراه مهرشاد رهبر فیزیوتراپ تیم به رادیولوژی رفت تا تدابیر پزشکی درباره برزگر اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال امید از ساعت ۱۴:۳۰ روز پنجشنبه در دور دوم مرحله مقدماتی مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه تاجیکستان به مصاف لبنان رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

ایران که در مسابقه اول خود هم با چهار گل نپال را شکست داده بود، در بازی سوم باید با تاجیکستان روبرو شود. تیم اول این گروه به مرحله نهایی مسابقات صعود می‌کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان باشگاه پرسپولیس فیزیوتراپی پرسپولیس مصدومیت تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن