Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: هیچ راهی جز کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی نخواهیم داشت.

احمدرضا دالوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان که امروز هفتم آبان‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت توزیع عادلانه اعتبارات در سطح استان از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود همکاری لازم را به عمل‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این خصوص نسبت به پیگیری امورات از هیچ اقدام قانونی کوتاهی نخواهیم کرد و لازم است بروکراسی‌های اداری خاتمه یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در خصوص توزیع اعتبارات افزود: با توجه به زمان‌بر بودن تخصیص اعتبارات و وجود مناطق گرمسیر و سردسیر در استان این موضوع مدنظر قرار گرفته تا بتوانیم پروژه‌ها را به‌موقع به سرانجام برسانیم.

دالوند خاطرنشان کرد: اولین ابزار تصمیم‌گیری مدیران آمار و اطلاعات درست است، موقعی که آمار دقیق نباشد تصمیمات سلیقه‌ای خواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد سامانه‌ای به‌منظور ثبت میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از طرف دستگاه‌ها و انطباق آن با گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، اضافه کرد: در بحث نظارت‌ها خیلی جدی هستیم و هیچ‌گونه گذشتی نخواهیم داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به محدودیت منابع و اعتبارات، اضافه کرد: لازم است به‌اندازه مناسب پروژه تعریف شده تا با پیمانکاران به مشکل بر نخوریم و به این منظور لازم است ابتدا پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

دالوند بحث بودجه ۱۴۰۱ را از ضروریات دانست و بیان کرد: تعریف پروژه باید یک تعریف استاندارد باشد و نباید در این زمینه سلیقه‌ای عمل شود.

وی ادامه داد: بالاترین مقام تشخیص دهنده ضرورت اجرای یک پروژه شخص استاندار خواهد بود و پروژه‌های موردنظر باید در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب نهایی برسند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار کرد: بعد از شناخت کوتاه مدتی که خواهیم داشت به شهرستان‌ها سفر اجرایی و بدون تشریفات خواهیم کرد و با حضور فرمانداران پروژه‌ها را بازدید و تصمیم‌گیری لازم در همان‌جا به عمل خواهد آمد.

دالوند با اشاره به سفر ریاست‌جمهور به استان در روزهای آتی، تصریح کرد: در این سفر ما باید آن امتیاز لازمی را که می‌توانیم بگیریم کسب کنیم چون ممکن است سفرهای بعدی زمان‌بر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با این‌همه مشکلاتی که در استان به چشم می‌خورد هیچ راهی جز کار جهادی و شبانه‌روزی نخواهیم داشت. همدلی هماهنگی و همکاری از اولویت‌های ماست لذا مدیران آماده باش باشند تا بتوانیم یک کار شبانه‌روزی و جهادی را آغاز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای برنامه ریزی استان استانداري سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالیکه پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح