Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درحالی که سه روز دیگر کمیته صدور مجوز حرفه ای فرصت دارد تا مدارک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برای صدور مجوز حرفه ای بررسی کند و نتیجه آن هم به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا برسد اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه دو باشگاه مهلتشان تمام شده است.

در همین زمینه سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: هر سال این شایعه را در مورد این دو باشگاه مطرح می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به آرشیو اخبار خود رجوع کنید این مسائل هست. مهلت دو باشگاه برای بررسی شرایط مدارک تمام نشده است. زمان ارسال مدارک تمام شده و اکنون در مرحله بررسی شرایط و صدور رای هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی رای صادر می شود و سپس اطلاعات در اختیار AFC قرار می گیرد، گفت: فکر میکنم تا دو سه روز دیگر رای صادر می شود. البته تمامی مدارک در سامانه ای بارگذاری شده که ای اف سی هم به صورت آنلاین آنها را مشاهده می کند و حتی در این مدت مواردی را هم برای رفع ایراد به ما اطلاع داده اند و آنها را به دوباشگاه اعلام کرده ایم. هر دو باشگاه هر سال دچار مشکلات بوده اند و این شایعات حرفهای جدیدی نیست. چه رای در مورد دو باشگاه مثبت با منفی باشد کنفدراسیون فوتبال آسیا سامانه را مشاهده می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس

با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال تهران به این کمیته احضار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز 26 اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

 به تازگی فیلمی از مهدی هاشمی‌نسب منتشر و در آن ادعا شده است که او هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از بازی برابر ذوب‌آهن الفاظ نامناسبی را در مورد پرسپولیس به کار برده است.

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مشخص شد
  • توهین هاشمی‌نسب به پرسپولیس دردسرساز شد
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال