Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در این بازدید که مدیر انتقال برق استان همدان نیز حضور داشت، حجت الاسلام فلاحی افزایش ظرفیت برق در استان را امری ضروی و لازم دانست.

او افزود: جذب سرمایه گذار و تسهیل سرمایه گذاری در استان نیازمند ایجاد زیر ساخت‌های مناسب بوده و صنعت آب و برق از زیر ساخت‌های حیاتی و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان و فامنین از اضافه شدن پست همدان ٦ به ظرفیت استان خبر داد و گفت: مشکل زمین و مجوز‌های لازم رفع شده است.

فلاحی با بیان اینکه پست شهید همدانی نیاز به اخذ مجوز زمین و سرمایه گذاری نزدیک به ٣٠٠ میلیارد تومانی برای تجهیزات اولیه دارد، یادآور شد: ٦٠٠ میلیارد تومان به منظور تکمیل پروژه نیاز است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت حوزه برق تاکید کرد: مدیران مربوطه در اسرع وقت باید مشکلات مربوط به پست همدانی را رفع کنند تا زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری هر چه سریعتر تسهیل شود.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به مشکل آب منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و شهرک ویان نیز بیان داشت: انتقال پساب نیروگاه مفتح به این مناطق نیاز به سرمایه گذار دارد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند