Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، دکتر علی شریفی زارچی در پاسخ به این پرسش در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر این  که با مقایسه نقشه رنگ‌بندی و تعداد ابتلا و مرگ سال گذشته و امسال، چرا مهر ۹۹ همه‌ نقشه قرمز بود ولی الان بیشتر نقشه، زرد و آبی است؟ گفت: مهر ۹۹ روند بستری در اکثر شهرها شدیدا صعودی و به سمت قله موج سوم بود بنابراین اکثر نقاط قرمز بود اما در حال حاضر از قله خیز پنجم گذشته‌ایم و روند بستری در اکثر نقاط کاهشی است، لذا بیشتر شهرها زرد و آبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که همچنان بعضی از شهرهای بزرگ مثل تهران، کرج، تبریز، ارومیه و اصفهان نارنجی هستند و  آمار بالای ابتلا و فوت هم دقیقا به همین خاطر است، گفت: یک شهر پرجمعیت در وضعیت نارنجی می‌تواند به اندازه ده‌ها شهر کم جمعیت، بیمار داشته باشد.

به گزارش وبدا، سرپرست مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تاکید کرد: نقشه تماما قرمز منتشر شده ربطی به اپلیکیشن ماسک ندارد. ماسک از ابتدا به هر شهرستان یک رنگ می دهد در صورتی که اگر دقت کنید نقشه منتشر شده، هر استان را یک رنگ و قرمز کرده در حالی که در نقشه‌های ماسک هیچ گاه کل کشور تماما قرمز نشده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند

محمد محمودی  با اشاره به این که چند بال فلامینگو بعد از انتظار چند ماهه و با تاخیر وارد تالاب صالحیه شده‌اند، اظهار کرد: فلامینگو‌ها اوایل بهار هر سال وارد تالاب صالحیه می‌شدند و از آنجایی که امسال این اتفاق نیفتاد، تصور بر این بود که دیگر نمی‌آیند ولی خوشبختانه طی چند روز گذشته شش بال از این پرندگان مهاجر اطراف این تالاب مشاهده شده است.

 

وی ادامه داد: با ورود این فلامینگوها، نگرانی دوستداران محیط زیست مبنی بر عدم حضور مهمانان همیشگی تالاب صالحیه در این محدوده رفع شد.

 

این مسئول اضافه کرد: این فلامینگو‌ها معمولاً تا اواخر اردیبهشت در تالاب باقی می‌مانند و بعد از آن مسیر مهاجرت خود را ادامه می‌دهند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به بارش‌های زمستان سال گذشته و نوروز امسال شاهد احیای دوباره تالاب صالحیه هستیم و به نظر می‌رسد این تالاب تا اوایل خرداد ماه آب داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند