Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@04:50:33 GMT

ریشه اختلافات تیم ملی فوتبال کجاست؟

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۸۴۳۸

ریشه اختلافات تیم ملی فوتبال کجاست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان مسابقات دور اول مقدماتی جام جهانی در بحرین، که با پیروزی ایران مقابل عراق و بحرین و صعود به دور بعد همراه بود، زمزمه هایی مبنی بر اختلاف در اردوی ایران به گوش رسید. بعضی از افراد صحبت از اختلاف در رختکن تیم در مسابقات بحرین می کردند و معتقد بودند رابطه بازیکنان با اسکوچیچ خوب نیست و او کاریزمای لازم برای هدایت بازیکنان و لژیونرهای ایران را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن مسابقات اما بازیکنان تیم ملی ایران با حمایت خود از اسکوچیچ، هم به این شایعات پایان دادند و هم خواستار ابقای اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی در ادامه مسیر جام جهانی قطر شدند؛ بازیکنانی مثل سردار آزمون که حالا جزو بازیکن های با تجربه ایران به شمار می رود، حمایت خود از مرد کروات را نشان دادند تا نقطه پایانی برای شایعات پیرامون اختلاف در تیم ملی باشد.

آخرین موردی که باز هم پرونده اختلاف در تیم ملی را باز کرد، ماجرای مصاحبه اسکوچیچ و به دنبال آن توئیت مهدی طارمی بود. حقیقت آن است که دراگان اسکوچیچ در فاز نتیجه‌گیری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و همین نتایج خوب او باعث شده که حامیان خاص خودش را داشته باشد اما به همان اندازه که از مربی کروات به خاطر نتایجش با تیم ملی تعریف می‌شود، سبک بازی تیم ملی – به خصوص در دو دیدار مقابل امارات و کره جنوبی – از دید برخی کارشناسان، سوژه خوبی برای انتقاد از مربی‌ای شده که پیش از حضور در تیم ملی، هدایت صنعت نفت را به عهده داشت

گزارش کامل را اینجا بخوانید

253 251

کد خبر 1568107

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم