Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به لزوم تأمین درآمد پایدار برای شهرداری‌ها گفت: شهرداری‌های استان سمنان خودگردان شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان ، سید محمدرضا هاشمی در نشستی با شهردار سمنان و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان اظهار داشت: شورای شهر به معنای واقعی، پارلمان‌ محلی هر شهر است و اعضای شوراهای اسلامی باید قدرشناس مردم بوده و با تلاش شبانه‌روزی پاسخ اعتماد مردم را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان سمنان دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های عظیمی همچون نیروی انسانی توانمند، منابع سرشار خدادادی است که این استان را از بسیاری استان‌های دیگر متمایز می‌سازد افزود: امیدواریم همه با روحیه جهادی بتوانیم برای اعتلای استان و توسعه همه‌جانبه آن گام‌ برداریم‌.

استاندار سمنان گفت: امروز رمز موفقیت ما وحدت است و اگر مسئولان استانی و شهرستانی وحدت داشته و با اتحاد و همدلی امور استان را به انجام برسانند، بی‌شک این امر موجب خوشحالی مردم و ناراحتی دشمنان‌ خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: از هیچ کمکی برای مساعدت به شهرداری‌های استان و شوراهای اسلامی دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی در جلسات و مصوبات خود، توجه به معماری اسلامی - ایرانی، سیما و منظر شهری، نظافت و پاکیزگی شهرها و همچنین بهره‌مندی از توان جوانان و بانوان و نیز افزایش اعتماد عمومی را مدنظر قرار داده و نسبت به آن اهتمام کنند.

استاندار سمنان افزود: اگر مردم‌ به شهرداری و شورای شهر، اعتماد داشته باشند، بی‌تردید در بحث اجرای پروژه‌های شهری نیز مشارکت خواهند نمود.‌

هاشمی افزود: اعتقاد ما بر این است که منابع درآمدی شهرداری‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که خودگردان باشند.

آزادسازی کاروانسرا و همچنین تعیین وضعیت پیاده‌راه خیابان امام مطالبه مردم است

استاندار سمنان تصریح کرد: افزایش نشاط اجتماعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، انتظار مردم‌ از شهرداری‌هاست. آزادسازی کاروانسرا و همچنین تعیین وضعیت پیاده راه خیابان امام در شهر سمنان، یک مطالبه مردمی است و این امر باید در اسرع وقت مدیریت شود.

هاشمی افزود: به مسئولان مربوطه تأکید می‌کنم که باید کمیسیون‌ ماده 5 و کمیسیون ماده 100 در سطح استان به روز شده و هیچ پرونده‌ای معطل نماند.

بحث آب و معیشت مردم اصلی‌ترین دغدغه‌ی من در استان سمنان است

استاندار سمنان افزود: بحث آب و معیشت مردم اصلی‌ترین دغدغه‌ی من در استان سمنان است.

هاشمی همچنین انتصاب مرتضی نژاد را به‌عنوان شهردار سمنان تبریک‌ گفت و افزود: به شهردار سمنان توصیه می‌کنم علاوه بر اجرای امور شهر و به امور معیشتی پاکبانان و رفع مشکلات آنان توجه کند.

5 ماه از زمان پرداخت حقوق کارکنان شهرداری گراب گذشت هزینه‌های عمومی و اداری شهرداری رشت متناسب با درآمد آن نیست شهرداری کرج برای بازسازی کاخ تاریخی مروارید آماده است تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام؛ اولویت شهرداری تهران در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی

وی خاطرنشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی مرا در کنار خود بدانند و اطمینان داشته باشند که حتماً در صحن عمومی شوراها نیز حاضر خواهم شد.‌

انتهای پیام/363/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شوراهای اسلامی استاندار سمنان استان سمنان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعقاد قرار با روس‌ها برای صادرات زیتون رودبار
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟