Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:47:24 GMT

یک بازی هجومی از فجرسپاسی شاهد خواهید بود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۸۶۲۵

یک بازی هجومی از فجرسپاسی شاهد خواهید بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، لیگ برتر فوتبال کشور در ایستگاه سوم خود از فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از این دیدارها، فجر سپاسی شیراز پس از تحمل دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

حساسیت این دیدار جایی نمود بیشتری پیدا می‌کند که رقیب آبادانی فجر هم از دو بازی ابتدایی خود امتیازی به دست نیاورده و تحمل سومین شکست در روزهای آغازین لیگ برای هر دو تیم خوشایند نیست، بنابراین تقابل دو تیم پس از پنج سال می‌تواند از زیبایی و حساسیت بالایی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم، آخرین بار در آخرین هفته از فصل ۹۴-۹۵ لیگ دسته اول، برای صعود به لیگ برتر، در اردیبهشت ماه سال ۹۵ به مصاف هم رفتند که نفت آبادان با غلبه بر میهمان خود، موفق شد راهی لیگ برتر شود.

بر همین اساس، «علی‌اصغر کلانتری» پیش از دیدار حساس تیمش برابر نفت آبادان در روز شنبه، پاسخگوی سؤالات اصحاب رسانه بود.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی  شیراز، ضمن ابراز خوشحالی از حضور  مجدد در استان خوزستان و شهر مقاوم  آبادان، اظهار کرد: بازی‌های نفت آبادان و فجر سپاسی همیشه دیدنی بوده و همیشه چه وقتی من سرمربی بودم چه افراد دیگر، این بازی خوب و تماشاگرپسند و جوانمردانه از آب در آمده است.

وی با بیان اینکه مردم استان خوزستان و فارس همیشه کنار هم بوده و در جنگ هم این ارتباط تنگاتنگ شد، گفت: آرزو می‌کنم فارغ از برد و باخت، این بازی در کمال سلامت به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، با اشاره به دوشکست تیمش در دو بازی ابتدایی لیگ، تصریح کرد:  در دو بازی گذشته، شرایطی را داشتیم ک مستحق شکست نبودیم، در بازی اول گل آفساید دریافت کردیم، در بازی دوم نیز برابر گل کهری قرار گرفتیم که برای قهرمانی می‌جنگد و در آن بازی پایاپای، در دقیقه ۹۰ یک پرتاب اشتباه گرفته شد و روی همان صحنه گل دریافت کردیم.

کلانتری با بیان اینکه روی نقاط ضعف کار کرده و قصد داریم تا نقاط قوت خود را در بازی فردا افزایش دهیم، یادآور شد: فردا یک بازی هجومی از تیم فجر سپاسی شاهد خواهید بود و قطعا بازیکنان ما با تمام وجود کار می‌کنند و سیستم ما هجومی است.

وی خاطرنشان کرد:  از مقامات باشگاه ممنونم که شرایطی را ایجاد کردند که ما از سا گذشته هیچ دغدغه‌ای در زمینه مالی نداشته باشیم و همه امکانات و کادر ما سر جای خود وظیفه خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید صنعت نفت آبادان لیگ برتر فجر سپاسی شیراز هفته سوم لیگ برتر ورزشگاه تختی آبادان علی اصغر کلانتری سرمربی سازمان لیگ فوتبال ایران خوزستان آبادان اهواز تیم های نفتی مسجدسلیمان فجر سپاسی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم

به گزارش "ورزش‌سه"، امید شریفی‌نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از مصاف با هوادار گفت: امیدواریم بازی خوبی باشد. همه بچه‌های تیم ما و بچه‌های تیم آنها سلامت از زمین خارج شوند. این بازی خیلی برای ما مهم است. از زمانی که آقای کمالوند حتی یک روز هم استراحت نداشتیم. ما حتی روز سیزده بدر هم استراحت نکردیم. نتیجه‌اش هم این شد که با سختی و کار زیاد تیم خوب سپاهان راشکست بدهیم. در دو بازی دیگر هم خیلی خوب بودیم. در بازی با استقلال خوزستان 4 موقعیت خیلی خوب داشتیم و در بازی با پرسپولیس هم آن اتفاقات رخ داد.

او با تمجید از تیم حریف اضافه کرد: هوادار تیم خیلی خوبی است و این را می دانیم. امیدواریم در این بازی با تمام وجود بازی کنیم. امیدواریم در پایان با کوشش بچه ها و کادر فنی سهمیه صنعت نفت در لیگ برتر حفظ شود. ما تلاش خودمان را انجام می دهیم و دیگر نتیجه دست خداست.

شریفی‌نسب درباره قول کمالوند برای حفظ صنعت نفت در لیگ برتر اضافه کرد: ابتدای صحبت هایم گفتم. با کار و تلاش قرار است این ماموریت انجام بشود. کیفیت بازیکنان و تیم با حضور آقای کمالوند بهتر شده. ما سپاهان را بردیم و پرسپولیس را هم اذیت کردیم. مطمئن باشید که ان شاالله تیم در لیگ می‌ماند.

از مربی نفت آبادان پرسیده شد که چرا در آبادان همیشه این مشکلات وجود دارد. شریفی نسب در واکنش به این سوال گفت: نمی خواستم درباره موردی غیر از بازی هوادار صحبت کنم. اما کوتاه جواب می‌دهم. فکر می‌کنم تیم را مدیرعامل نمی‌بندد. آقای ویسی آمدند و کار بزرگی انجام دادند. همه مردم آبادان دوست داشتند آقای ویسی حفظ شود و این اتفاق افتاد، اما شرایط تیم بستن متفاوت است. اینجا جای صحبت کردن درباره آن نیست. ان شاالله همه فکر کنیم که این تیم می ماند. بازیکنان ما یک روز در عید پیش خانواده هایشان نبوده‌اند. ما بچه های با وجودی داریم. این ماموریت را سال گذشته انجام دادیم و امسال هم سعی می کنیم این کار انجام بشود.

او سپس درواکنش به این سوال که آیا عملکرد تیم به پرداختی های نامتناسب هم مربوط می شود یا خیر گفت: فکر می کنم پرداختی ها معقول بوده است. اما اگر درباره هوادار صحبت کنید ممنون می شوم.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد