Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروزنده گفت: شهردار تهران همه معاونان را ملزم کرده که فرایندهای خدمات رسانی به مردم شناسایی و در گام دوم این خدمات بلافاصله هوشمند شود که با برنامه زمان‌بندی که در اسناد بالادستی پیش‌بینی شده، تهران به یک شهر هوشمند تبدیل شود.

به گزارش برنا؛ لطف‌الله فروزنده، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، درباره روند هوشمندسازی در شهر تهران و برنامه مدیریت جدید شهری برای این بخش توضیح داد: امروزه با توسعه تکنولوژی، مدیریت و اداره یک مجموعه مانند شهر بدون نگاه هوشمند امکان‌پذیر نیست و باید به سمت شکل‌دهی شهر هوشمند حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هوشمندسازی را سبب خدمت ‌گرفتن آسان‌تر شهروندان، ایجاد شفافیت، افزایش سرعت ارایه خدمات و عمق و کیفیت خدمات ارایه شده شهرداری به شهروندان عنوان کرد و گفت: راهبرد و رویکرد اصلی شهرداری تهران هوشمندسازی است و مهم‌ترین محور برنامه‌های شهردار جدید هم هوشمندی شهر است. به طوری که شهردار تهران الزام کرده که در خود شهرداری هوشمندسازی را پیاده و براساس آن خدمت‌رسانی به شهروندان شود.

فروزنده ادامه داد: شهروندانی که کم و بیش با فضای مجازی آشنا هستند از «تهران من» استفاده می‌کنند. از طرف دیگر بسیاری از خدمات شهرداری غیرحضوری و الکترونیک شده است و تا جایی که می‌توان باید خدمات را به صورت الکترونیک ارایه و حضور فیزیکی را کم کرد چرا که این اقدام تاثیر زیادی روی ترافیک، صرفه‌جویی در وقت و ارایه خدمات شفاف دارد.  

معاون شهردار تهران با بیان اینکه رویکرد هوشمندسازی به طور جدی در شهرداری دنبال می‌شود، گفت: خوشبختانه شهردار تهران همه معاونان را ملزم کرده که در نخستین گام فرایندهای خدمات رسانی به مردم شناسایی و در گام دوم هم بلافاصله هوشمند شود که با برنامه زمان‌بندی که در اسناد بالادستی پیش‌بینی شده، تهران به یک شهر هوشمند تبدیل شود.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، با اشاره به خدمت‌رسانی هوشمند در شهرداری بیان کرد: تصمیم‌گیری در شهرداری و مدیریت شهر باید بر مبنای آمار باشد که خود، مبنای برنامه‌ریزی است و حتما بخش‌های مختلف منابع انسانی باید سرآمد این کار باشند و تعامل جدی با رصدخانه شهری تهران داشته باشند. سایر معاونت‌ها هم از این امر مستثنا نیستند.

فروزنده گفت: باید از این ظرفیت بالایی که ایجاد شده استفاده کنیم و هرجا نقص و اشکالی وجود داشته باشد که به سمت هوشمند کردن نرفتیم، دنبال کنیم. درواقع تحول را باید در شهرداری آغاز و شهرداری متحول را برای خدمت‌رسانی به شهروندان آماده کرد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سرمایه شهرداری شهر تهران شهرداری تهران شهردار تهران فضای مجازی الکترونیک خدمات رسانی به مردم رصدخانه شهرداری تهران مدیریت شهری هوشمند سازی تهران شهردار تهران خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان