Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس دومین بازی خود را هم برنده شد تا به پیشروی خود برای حفظ قهرمانی پنج گانه ادامه دهد اما پرسپولیس زخم هایی دارد که نیاز به درمان دارد .

۱. پرسپولیس سالها است که بهترین خط دفاعی لیگ را معرفی می کند اما این تیم در دو بازی اول دو گل خورده و در بازی در برابر نساجی بارها دژ تدافعی اش دچار مشکل شد چرا؟

اگر نگاهی به سیستم تدافعی پرسپولیس در سالهای گذشته داشته باشیم دو هافبک مرکزی پرسپولیس یعنی نورالهی و کامیابی نیا تمامی فضاهای میانی زمین را پوشش می دادند اما امسال رضا اسدی و سرلک تا اینجای کار نه در هنگام دفاع و نه حمله موفق نبوده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲. سید جلال حسینی افتخار پرسپولیس است اما او تنها است اگر نگاه به گل نساجی بکنیم متوجه می شویم او مجبور شد حفره دفاع چپ را پر کند و قلب دفاع خالی شد و‌نه اسدی و‌نه فرجی نتوانستند جای او را پر کنند حامد لک هم اصل مهم‌دروازه بانی یعنی تمام توپهای در آسمان شش قدم متعلق به دروازه بان است را رعایت نکرد و‌شیری هم چون فینال سال پیش لیگ قهرمانان آسیا عمل کرد .

۳. چرا پرسپولیس به فکر جانشین بشار رسن هیچگاه نبود؟ این که یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقال از سروش رفیعی چشم می پوشد عجیب بود اما پرسپولیس یک هافبک در پست ۱۰ لازم دارد .

۴. ایده ساختن یک زوج در سمت راست با امیری و‌نعمتی به نظر منطقی تر از زوج شیری و عالیشاه می رسد اتفاقی که باعث گل دوم پرسپولیس و ایجاد موقعیتی شد که سرلک نتوانست آن را به گل تبدیل کند .

۵. پرسپولیس از بعد روحی ضعیف شده است از دست دادن ستاره ها و قوی شدن رقبایش سپاهان و استقلال و… قوانین یک طرفه و سو مدیریت و بسته شدن پنجره نقل و انتقال و حذف از لیگ قهرمانان به این تیم ضربه زده است .

۶. رونمایی از نعمتی اتفاق خوبی بود شاید او حلقه گمشده در سیستم تدافعی تیم باشد .

۷. خودخواهی های ال کثیر و عالیشاه باید متوقف شود و عبدی امیدها را هر روز افزون می کند امیدوارم روزی متوجه شویم تعویض و حضور پهلوان چه دردی از پرسپولیس دوا می کند ؟

به انتظار آینده و‌دو بازی مهم در برابر آلومینیوم‌ اراک و‌گلگهر سیرجان می نشینیم .

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال – دکتر تورج عاطف

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سید جلال حسینی پرسپولیس سید جلال حسینی لیگ برتر نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم