Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش حوزه مدیریت مخابرات شهرستان اهواز، تلفن‌های مشترکان که به دلیل سرقت‌های متعدد و گسترده کابل‌های زیر زمینی، منصوبات و چندین کافوی مخابراتی در محدوده مراکز شهید رجایی، امام خمینی (ره) و ولیعصر (عج) اهواز باعث اختلال در شبکه و قطع گسترده تلفن‌های مشترکان شده بود، با تأمین و نصب مجدد تجهیزات و منصوبات مخابراتی، خرابی آن‌ها رفع و مجددا تلفن‌های ثابت مشترکان وصل و شبکه تلفن ثابت در محدوده این مراکز نرمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش پیشتر تخریب و سرقت کابل‌های زیر زمینی، منصوبات و چندین کافوی مخابراتی باعث اختلال و قطع گسترده تلفن‌های مشترکان در مناطق محدوده این مراکز از جمله بازار امام خمینی (ره)، خیابان سلمان فارسی (نادری)، خیابان طالقانی، سپیدار، رسالت، سه راهی تپه، کوی نیرو، منازل سپاه، منازل تأمین اجتماعی، کوی ۱۷ شهریور و کوی بهلول شده بود.

مشترکان تلفن ثابت پس از قطع شدن تلفن و پس از اطمینان از سالم بودن سیم کشی داخلی خود، با گرفتن شماره ۲۰۱۱۷ (سامانه جامع رفع خرابی) نسبت به ثبت خرابی تلفن خود در این سامانه اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: تخریب و سرقت‌های متعدد کابل ها، کافوها، تجهیزات و منصوبات در این شرایط که مردم به شبکه تلفن و اینترنت خانگی جهت آموزش فرزندان خود و انجام دیگر کار‌ها نیاز دارند، ضمن تحمیل خسارت‌های زیاد، مخابرات را با مشکلات و آسیب‌های زیادی مواجه کرده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات خوزستان اختلال اینترنت کابل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور