Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرده است: دولت شرور و اشغالگر آمریکا بر خلاف وعده قبلی، به جدول زمان‌بندی عقب‌نشینی از خاک عراق در پایان ماه دسامبر پایبند نبوده و همچنان متکبرانه با اراده میلیونی ملت عراق مبنی بر اخراج کلیه نیروهای بیگانه، مقابله می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با استناد به اطلاعاتی که حاکی از تلاش آمریکا برای ورود از مسیرهای غیرقانونی به عراق بوده، افزوده است: آن‌ها اخیرا برخی نیروهایشان را از همان مسیر قبلی جابجا کرده و تعداد زیادی را نیز تحت نظارت دولت عراق به‌وسیله ناوگان هواپیمایی مصر از واشنگتن به فرودگاه بغداد انتقال می‌دهند. ضمن اینکه بخشی از نیروهای شکست‌خورده‌شان هم از افغانستان به عراق اعزام شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت کنونی نشانگر شکست مذاکرات سیاسی با آمریکا و محقق نشدن عزم ملت سرافراز عراق در بازیابی حاکمیت ملی است، خاطرنشان ساخت: غریو سلاح مقاومت تا زمان آزادسازی عراقِ عزتمند و پایدار از لوث اشغالگر جنایت‌کار به‌صدا درخواهد آمد؛ اشغالگری که علاوه بر تاراج ثروت‌های کشور و ترویج فساد، لحظه‌ای از مداخله آشکار و فتنه‌جویی دست برنمی‌دارد. بدون‌شک فقط با تشدید مبارزه، افسار آن‌ها کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت