Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@18:49:37 GMT

بازدید رئیس جمهوری از پایگاه شکاری دزفول

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۹۱۵۴

رئیس جمهوری از پایگاه شکاری وحدتی دزفول بازدیدکرده و با فرماندهان و خلبانان این پایگاه گفتگو کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از روابط عمومی نهاجا حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در حاشیه سفر بازدید از زلزله زدگان شهرستان اندیکا در استان خوزستان وارد پایگاه شکاری وحدتی دزفول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهوری در این دیدار با اشاره به نقش مهم این پایگاه در دوران دفاع مقدس، ضمن ابراز خرسندی از توان رزمی و عملیاتی این پایگاه، برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نیرو‌های مسلح آرزوی سلامتی و تندرستی کرده و از زحمات شبانه روزی آنان در تامین امنیت کشور تقدیر کرد.

در این دیدار سرتیپ دوم خلبان ستاد جواد ولدی فرمانده پایگاه شکاری وحدتی ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از توان عملیاتی و آمادگی رزمی این پایگاه به رئیس جمهوری ارائه داد.

رئیس جمهوری پیش از ظهر جمعه برای برررسی وضعیت مناطق زلزله زده اندیکا به این شهرستان سفر کرد و پس از بازدید میدانی از این مناطق با جمعی از مردم این منطقه دیدار کرد. برچسب ها: رئیس جمهوری ، ابراهیم رئیسی ، دزفول ، پایگاه شکاری وحدتی ، خلبانان ، بازدید رئیس جمهوری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهوری ابراهیم رئیسی دزفول پایگاه شکاری وحدتی خلبانان بازدید رئیس جمهوری پایگاه شکاری وحدتی رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد