Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دیگر امکان اشتباه نداریم و امیدوارم فردا با تلاش و تفکر و همت بازیکنان بتوانیم بازی را ببریم.

خبرگزاری میزان - محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل فجر شهید سپاسی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*امیدوارم ۲ هفته ناکامی صنعت نفت با تلاش و زحمت بازیکنان و کارهایی که در ۲۸ روز گذشته، در غیاب منصوریان انجام شد، به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در این ۲۸ روز سرمربی تیم کنار ما نبودند. اگرچه به صورت آنلاین تیم را هدایت می‌کردند، ولی آن انرژی لازم که به تیم داده می‌شد را نداشتیم. بودن وی روی نیمکت برای ما نعمت است تا بتوانیم از تمام داشته فنی منصوریان استفاده کنیم.

*متاسفانه داور در دیدار مقابل تراکتور پنالتی ما را نگرفت و می‌توانستیم در دقیقه ۸۲ بازی را در عدد یک به تساوی برسانیم.

*با اشتباه داور، بازی که می‌توانستیم در آن برنده یا مساوی باشیم، به دلیل اشتباه داور شکست خوردیم. در آن بازی همه شرایط ۵۰-۵۰ به سود تراکتور سوت زده شد.

*بازی مقابل فجرسپاسی یک بازی بسیار سخت است. بر اساس آنالیزی که داشتیم، اشتباهات فردی در دو بازی گذشته ما را اذیت کرد. با تمام تلاشی که صورت دادیم، مطمئنیم که بازی فردا، بازی خوبی برای ما خواهد بود و ما محکوم هستیم به پیروزی و ما برای برای یک بازی خوب برای شهر و مردم آبادان، آماده‌ایم.

*همچنان دنبال یک ترکیب ایده‌آل هستیم تا بتوانیم ترکیبی که به سود تیم است را انتخاب کنیم.

*ما تمام با داشته‌های فجرسپاسی آشنایی داریم و به نوع کار و فوتبال آنها شناخت داریم و می‌توانیم با کارهایی که در دو سه روز گذشته انجام گرفت، امیدوارم فردا با تمرکز ۱۰۰ درصدی مقابل حریف حاضر شویم.

*دیگر امکان اشتباه نداریم و امیدوارم فردا با تلاش و تفکر و همت بازیکنان بتوانیم بازی را ببریم، شک نکنید فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و امیدوارم با حضور منصوریان شرایط تیم بهتر شود.

بیشتر بخوانید: لیگ حرفه‌ای یا دورهمی مدیران فوتبال ایران!/ از جوشکاری دیرک دروازه تا شخم زدن زمین

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد خرمگاه صنعت نفت آبادان فجر سپاسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان محمد خرمگاه صنعت نفت آبادان فجر سپاسی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی شمال لندن باید از آرسنال میزبانی کند.

آرسنال به تازگی با نتیجه 5-0 چلسی را شکست داده و در مقابل آخرین بازی تاتنهام به دو هفته پیش برمی‌گردد که با نتیجه 4-0 مقابل نیوکسل شکست خوردند.

سون هیونگ مین، کاپیتان تاتنهام، به دیدار با آرسنال به عنوان یک محک جدی و خوب برای  تیم تحت هدایت آنگه پوستکوگلو نگاه می‌کند.

سون هیونگ مین در گفتگو با استاندارد درمورد بازی فردا مقابل آرسنال گفت:"ما می‌توانیم خودمان را مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های اروپا و لیگ برتر محک بزنیم؛ بلکه در جهان."

وضعیت تیم؟

هنوز کمی بی تجربه هستیم چون در حال ساختن یک تیم جوان هستیم‌. برخی از آن‌ها اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. فکر می‌کنم نحوه بازی ما بسیار مهم است: باید به سبک بازی خود پایبند باشیم و کاری که همیشه انجام می‌دهیم را در این بازی به نمایش بگذاریم.

آرسنال؟

به نظرم این بازی برای ما آزمایش بسیار خوبی است. مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کنیم و بنابراین برای ما عالی خواهد بود. شما می‌خواهید همیشه رقابت خوبی داشته باشید و با بهترین تیم‌های جهان روبرو شوید.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم