Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  به نقل از جمعیت هلال احمر استان قم، سید حسین میررضایی ،مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم از بین افراد واجد شرایط آقا، داوطلبین آزاد، ایثارگر، عضو فعال این جمعیت (نجاتگر، امدادگر و عضو جوانان) و فرزندان شاغلین و بازنشستگان جمعیت هلال احمر از طریق آزمون کتبی، عملی و انجام مصاحبه با در نظر گرفتن اولویت‌های مربوطه و تایید صلاحیت عمومی توسط هسته مرکزی گزینش جمعیت هلال احمر به صورت قرارداد موقت قانون کار بدون تعهد استخدامی، ۲ تکنسین امور دارویی را استخدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به شرایط عمومی این استخدام گفت: تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، انجام خدمت دوره ضرورت سربازی یا معافیت قانونی دائم) تاریخ پایان خدمت دوره ضرورت حداکثر تا پایان مهلت ثبت نام فراخوان (بجز معافیت پزشکی، عدم اعتیاد به مواد مخدر، دخانیات و روان گردان، نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر، داوطلبین تا قبل از پایان مهلت ثبت نام نباید در استخدام رسمی، ثابت، پیمانی یا قراردادی و بازخرید خدمت دستگاه‌های دولتی، داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار و تسلط بر مهارت‌های هفت گانه ICDL از جمله این شرایط است.

 

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: ایثارگران، اعضای فعال جمعیت هلال احمر (نجاتگران، امدادگران و عضو جوانان)، فرزندان شاغلین و بازنشستگان جمعیت هلال احمر و دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی دارویاری، فوریت‌های پزشکی و کارشناسی (پرستاری، مامایی، اتاق عمل و هوشبری) واجدالشرایط در اولویت هستند.

 

میررضایی، جنسیت صرفا مرد، جهت مشاغل تکنسین امور دارویی داشتن حداقل مدرک کاردانی (ترجیحاً مرتبط)، داشتن سابقه کار در داروخانه به عنوان تکنسین دارویی حداقل به مدت ۱ سال، داشتن گواهینامه دوره تکنسین دارویی، دارویاری و نسخه خوانی از مراکز معتبر، داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال تمام برای کلیه مقاطع تحصیلی مندرج در فراخوان را از شرایط اختصاصی استخدام تکنسین امور دارویی برشمرد.

 

وی تاکید کرد: فقط افراد ساکن در استان قم (بومی) مجاز به شرکت در این فراخوان هستند.

 

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: تکمیل فرم درخواست شغل (که در ذیل خبر قرار داده شده است)، تصویر تمام صفحات شناسنامه فرد متقاضی، تصویر کارت ملی بصورت پشت و رو فرد متقاضی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت (غیر از پزشکی)، تصویر مدرک نجاتگری، امدادگری و عضو فعال جوانان، تصویر حکم کارگزینی برای فرزندان شاغلین و تصویر حکم بازنشستگی برای فرزندان بازنشسته جمعیت هلال احمر استان قم، تصویر مدارک ایثارگری» تصویرگواهی تکنسین دارویی، دارویاری یا نسخه پیچی از مراکز معتبر، تصویر سوابق کاری مرتبط با شغل مورد درخواست با ذکر دقیق واحد محل خدمت و مدّت زمان خدمت) با قید تاریخ شروع و خاتمه (حداقل یک سال و یک قطعه عکس ۴*۳ از مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون کتبی استخدام تکنسین دارویی است.

 

میررضایی افزود: شروع ثبت نام از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۵ آبان ماه لغایت پایان وقت اداری روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه سال جاری است.

 

وی ادامه داد: متقاضیان می‌بایست فرم ثبت نام را از طریق سایت جمعیت هلال احمر استان قم به آدرس qom.rcs.ir دانلود نموده و پس از تکمیل تصاویر مدارک فوق را بطور دقیق، کامل و خوانا به ایمیل ghom_it@rcs.ir بارگذاری و ارسال نمایند و همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت ۱۲ الی ۱۳ از وصول مدارک خود با تماس با شماره تلفن ۳۷۷۰۸۱۸۴ داخلی ۱۳۲ مطلع شوند.

 

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه زمان و مکان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد به نحوه‌ی امتیازدهی اشاره کرد و گفت: متقاضیان می‌بایست در آزمون کتبی ۴۵ امتیاز (حدنصاب آزمون کتبی برای ورود به آزمون عملی ۳۰ امتیاز است) کسب کنند و قبول شدگان آزمون کتبی حدود سه برابر ظرفیت جهت آزمون عملی معرفی خواهند شد که برای استخدام در آزمون عملی ۴۵ امتیاز و در مصاحبه حضوری ۱۰ امتیاز باید کسب کنند.

 

میررضایی تصریح کرد: امتیاز متقاضیان دارای سابقه همکاری داوطلبانه با جمعیت هلال احمر (نجاتگران، امدادگران و عضو جوانان)، فرزندان شاغلین و بازنشستگان هلال احمر، خانواده ایثارگران و همچنین دارندگان مدارک تحصیلی مرتبط در مرحله نهایی لحاظ خواهد گردید.

 

وی خاطرنشان کرد: به مدارک ارسال شده در خارج از مهلت ثبت نام و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر تکنسین داروخانه تکنسین دارویی آزمون کتبی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد

حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور آیت الله عبدالحسین معزی با اشاره به اقدامات این استان گفت: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

به گفته او در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری ۲ پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمد‌های استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه‌های استان ۱۱/۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های استان اردبیل یکی از داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌رود.

او همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و گفت: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل همچنین از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته همچنین در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد