Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@14:48:44 GMT

اینتر آماده فروش کریستین اریکسن

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۹۵۶۱

اینتر آماده فروش کریستین اریکسن

به گزارش مدیاست، باشگاه فوتبال اینتر آماده است که کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی خود را بفروشد زیرا او نمی تواند در ایتالیا تمرین کند. این را پرتال فوتبال ایتالیا به نقل از سرویس مطبوعاتی این تیم گزارش داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در ۱۲ ژوئن، در پایان نیمه اول مسابقه قهرمانی اروپا بین تیم های فنلاند و دانمارک، اریکسن روی زمین چمن افتاد و نتوانست از جای خود بلند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشکار حدود ۱۵ دقیقه در زمین کمک‌های اورژانسی دریافت کرد و سپس به بیمارستان منتقل شد. بعدها مشخص شد که این بازیکن دچار سکته قلبی شده است. او در بیمارستان یک وسیله به نام "کاردیوورتر-دفیبریلاتور" قابل کاشت را دریافت کرد که برای از بین بردن آریتمی‌های تهدید کننده زندگی و جلوگیری از ایست قلبی طراحی شده بود.

اینتر در بیانیه ای اعلام کرد: پس از اتفاقی که برای اریکسن در یورو افتاد، مقامات پزشکی ایتالیا او را به طور موقت از ورزش در این فصل منع کردند. فرصتی برای از سرگیری فعالیت‌های ورزشی وجود دارد. خاطرنشان می شود که "اینتر" آماده است که امکان فروش این بازیکن به یک تیم خارجی را بررسی کند؛ جایی که شرایط فعلی به او اجازه بازی می دهد.

اریکسن ۲۹ ساله است و با اینتر قهرمان ایتالیا در فصل ۲۰۲۰/۲۱ شد. این فوتبالیست پیش از این در تیم های "تاتنهام" انگلیسی و "آژاکس" هلند بازی می کرد و در این تیم ها سه بار قهرمان هلند و همچنین جام حذفی و سوپرجام این کشور شد.

پربیننده ترین بوکسور ایرانی به آلمان پناهنده شد تماس تلفنی یورگن کلوپ با بازیکن سابق تیم ملی و استقلال ویسی: خدا به ما رحم کرد که ۳گل خوردیم ۲.۲میلیارد تومان از اموال باشگاه پرسپولیس توقیف شد کریمی: اگر استقلال ژستد را گرفته باشد تیم‌ فوق العاده‌ ای می‌ شود/ قرار بود پنجره‌ مان باز شود اما نشد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کریستین اریکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌ رسان استان تا روز جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود    

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • جم رکورد فروش را شکست
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز