Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی و کریستال پالاس فردا عصر در چارچوب بازی های هفته دهم فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی منچسترسیتی و کریستال پالاس: اطلاعات بازی منچسترسیتی و کریستال پالاس تاریخ برگزاری: شنبه، ۸ آبان ۱۴۰۰ (۳۰ اکتبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۱۷:۳۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم اتحاد، منچستر هفته برگزاری: هفته دهم لیگ برتر، فصل ۲۲-۲۰۲۱ داور بازی: آندره مارینر بررسی وضعیت تیم های منچسترسیتی و کریستال پالاس منچسترسیتی شرایط خوبی در لیگ برتر دارد و آخرین شکست این تیم در لیگ برتر به هفته اول فصل ۲۲-۲۰۲۱ بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال دو بازی از پنج بازی اخیر منچسترسیتی در لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. منچسترسیتی با اختلاف دو امتیاز از صدر جدول، در رده سوم قرار دارد و در انتظار لغزشی از سوی لیورپول و چلسی است تا به رده های دوم و اول جدول برسد. خط حمله منچسترسیتی سومین خط حمله برتر لیگ و خط دفاعی این تیم، دومین خط دفاعی برتر لیگ با ۴ گل خورده است. از سوی دیگر کریستال پالاس با پاتریک ویرا آن عملکرد مطلوب را نداشته است و آخرین پیروزی این تیم به هفته چهارم بر می گردد که البته تنها پیروزی این تیم در فصل جدید لیگ برتر است. کریستال پالاس رکورددار تساوی در این فصل لیگ برتر است و شش بازی این تیم (در ۹ هفته) با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. اخبار بازی منچسترسیتی و کریستال پالاس

پپ گواردیولا: ۲۰۰ بازی دیگر در لیگ برتر؟ فکر نمی کنم؛ شکی ندارم که ژاوی برای هدایت بارسلونا آماده است ترکیب احتمالی منچسترسیتی و کریستال پالاس (هواسکورد)

منچسترسیتی (۳-۳-۴): ادرسون | واکر، دیاز، لاپورت، کانسلو | دی بروین، رودی، سیلوا | ژسوس، فودن، گریلیش

کریستال پالاس (۳-۳-۴): گوایتا | وارد، اندرسن، گوئهی، میشل | گالاگر، میلیوویویچ، مک آرتور | اولیسه، بنتکه، زاها غایبان منچسترسیتی و کریستال پالاس

منچسترسیتی: فران تورس (مصدوم) – بنجامین مندی (تعلیق)

کریستال پالاس: ناتان فرگوسن (مصدوم) – ابرچی ایز (عدم آمادگی) جایگاه منچسترسیتی و کریستال پالاس رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز ۳ منچسترسیتی ۶ ۲ ۱ ۲۰ ۴ ۱۶ ۲۰ ۱۵ کریستال پالاس ۱ ۶ ۲ ۱۱ ۱۴ ۳- ۹ رویارویی های پیشین منچسترسیتی و کریستال پالاس

بهترین بازیکنان منچسترسیتی و کریستال پالاس از نگاه آمار هواسکورد تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز منچسترسیتی برناردو سیلوا (۷.۴۸) فیل فودن (۳) گابریل ژسوس (۵) کریستال پالاس کانر گالاگر (۷.۱۳) ادسونه ادوارد (۳) کانر گالاگر، کریستین بنتکه، ویلفرد زاها، میشل اولیسه، جوردن آیو، تایریک میشل (۱) نکات آماری بازی منچسترسیتی و کریستال پالاس کریستال پالاس هر ۴ بازی اخیر خود در لیگ برتر را با نتیجه تساوی به پایان رسانده است. منچسترسیتی در هر پنج دیدار خانگی اخیر خود در لیگ برتر، موفق به ثبت کلین شیت شده است. منچسترسیتی در ۸ تقابل خانگی اخیر خود با کریستال پالاس، در هر بازی حداقل دو گل زده است. کریستال پالاس در ۶ بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ برتر، در هر بازی حداقل دو گل خورده است. منچسترسیتی در ۱۳ دیدار از ۱۴ تقابل اخیر خود با کریستال پالاس، شکست نخورده است. منچسترسیتی در هشت بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است. منچسترسیتی در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، در هر بازی حداقل دو گل زده است. پیش بینی هواسکورد

منچسترسیتی ۲-۰ کریستال پالاس

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی منچسترسیتی و کریستال پالاس اخیر خود در لیگ برتر بازی اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعتی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و حالا بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند که او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورده است.

در صورتی که این ادعا درست باشد به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون