Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلیونر چینی که از درخواست کارمندان یکی از شعب بانک در مورد لزوم استفاده از ماسک در داخل بانک عصبانی شده بود، آنان را به عجیب‌‌ترین شکل ممکن مجازات کرد. به گزارش«جنوب نیوز»، شبکه‌های اجتماعی چینی مملو از تصاویری است که نشان می‌دهند این مرد چینی دسته‌های اسکناس یکصد ین ژاپن را در چند کیف داخل خودرو گران‌قیمت خود حمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میلیونر بعد از آنکه توصیه کارمندان بانک به استفاده از ماسک و الزام این امر را اهانت‌بار تلقی کرد، از بانک خواست تا تمام موجودی حسابش را به شکل اسکناس به او تحویل دهد.

او که به شدت از رفتار کارمندان یکی از شعب بانک شانگهای چین عصبانی شده بود به این کار اکتفا نکرد و پنج میلیون ین ژاپن (حدود ۷۸۰ هزار دلار)، حداکثر میزان قابل برداشت در یک روز، را نقداً در قالب اسکناس‌های یکصد ینی دریافت کرد. او از کارمندان بانک خواست تا همه مبلغ را در مقابل او بشمرند و تحویلش دهند.

این میلیونر در توضیح رفتار خود گفت: رفتار کارمندان بانک با من اهانت‌آمیز بوده و از خدمات آنها اصلاً راضی نیستم از این رو قصد دارم هر روز به بانک مراجعه و حداکثر مبلغ ممکن برای برداشت را از حساب خارج کنم تا تمام حسابم صفر شود.

منبع:اعتمادآنلاین

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، نمایندگان کنگره آمریکا در حال تهیه طرحی در راستای تحریم بانک‌های چینی که با روسیه همکاری می‌کنند، هستند.

این اقدام با هدف جلوگیری از مراودات روز افزون بین چین و روسیه در دستور کار آمریکایی‌ها قرار گرفته و آنها می‌خواهند دسترسی بانک‌های چینی که در تعاملات تجاری مسکو و پکن نقش دارند را به نظام مالی بین الملل قطع کنند.

نکته قابل تأمل اینکه ممکن است آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در سفر خود به پکن که قرار است این هفته انجام شود از ابزار تحریم به عنوان اهرمی برای فشار به مقامات چینی استفاده کند.

منابع آگاه می‌گویند که وی می‌خواهد در صورتی که گفتگوها برای مجاب کردن مقامات چینی به کاهش تعاملات خود با روسیه به‌نتیجه نرسند، به عنوان آخرین حربه، از اهرم تحریم بانکی استفاده کند.

بلینکن چند روز پیش در حاشیه اجلاس گروه ۷ گفته بود: ما شاهد تأمین ابزار آلات ماشینی، تراشه‌های الکترونیکی و برخی دیگر از اقلام با کاربرد دوگانه نظامی و غیر نظامی از سوی چین به روسیه هستیم که می‌توان به این کشور در بازسازی صنعت دفاعیش کمک کند.

کد خبر 6089584 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • نمایندگان آمریکایی در سودای تحریم بانک‌های چینی
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد