Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:45:33 GMT

تعویض عجیب مسی تنها پس از یک نیمه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۹۸۰۳

تعویض عجیب مسی تنها پس از یک نیمه

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و لیل در چارچوب اولین مسابقه از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند و این بازی در پایان نیمه اول با یک گل به سود تیم لیل به اتمام رسید.

اتفاق عجیب این بازی در شروع نیمه دوم پیش آمد؛ جایی که مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی پاریسی‌ها در تعویضی عجیب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی خود را تنها پس از یک نیمه از زمین مسابقه خارج کرد و به جای او مائورو ایکاردی را به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که با توجه به غیبت روز گذشته لیونل مسی در تمرینات پاری سن ژرمن این بازیکن مصدومیت جزئی دارد و پوچتینو برای سخت‌تر نشدن شرایط مسی و استفاده از او در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که در همین هفته برگزار می‌شود، مسی را خیلی زود از زمین بازی بیرون کشیده است.

پاری سن ژرمن چهارشنبه همین هفته در آلمان به مصاف تیم لایپزیگ خواهد رفت و حضور مسی در این بازی می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید 

غیبت عجیب مسی در تمرین پاریسی‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیونل مسی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

در این بازی ابتدا رئال با گل وینیسیوس جونیور جلو افتاد و سپس با گل‌های لروی سانه و هری‌کین عقب افتاد که در نهایت گل وینیسیوس از روی ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت: "نتیجه خوبی بود. بایرن امشب بهترین فوتبالش را بازی کرد اما ما بهترین فرم خود را به نمایش نگذاشتیم، با این حال زمان داریم تا چهارشنبه آینده آن را نشان دهیم."

تعویض جود بلینگام؟

او امشب روی بهترین فرم نبود و در واقع تمام تیم اینطور بودند. بلینگام بعد از دقیقه 60 دچار گرفتگی شد و به همین دلیل مجبور شدم او را تعویض کنم.

چه چیزی کم بود؟

نیمه اول دفاع کردیم اما با شدت کم، نیمه دوم وقتی آن‌ها پیش افتادند، ما شروع کردیم به پرس کمی بیشتر، احساسم این بود که راحت هستیم، اما فشار تیم به حریف کم بود. ما بازی را به اندازه کافی خوب تمام کردیم، خوب، مساوی مساوی است، باید 90 دقیقه در محیطی که همه می‌شناسند، رنج می‌کشیدیم.

پاس گل تونی کروس؟

ما گاهی توپ را کنترل می‌کردیم. آن‌ها فشار زیادی وارد نکردند و فضاهایی وجود داشت. در زمین خودشان بودند و ما با یک پاس فوق‌العاده و یک حرکت فوق‌العاده از وینیسیوس از موقعیت‌ استفاده کردیم.

هدف از تعویض‌ها؟

فقط کمی انرژی بیشتر، کروس بازی بسیار خوبی انجام داد و بلینگام گرفتگی عضلات داشت، اما من نیروی تازه داشتم و چیزی باید تغییر می‌کرد. من روی نیمکت ابزار دارم و باید از آن‌ها استفاده کنم.

هفته مهم؟

ما در لیگ و در چمپیونزلیگ موقعیت خوبی داریم، باید تلاش کنیم تا به لندن برسیم.

دیگر خبرها

  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد