Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از آغاز فعالیت حضوری ۲۸ کارگاه در استان خبر داد.

محمدرضا رستم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از این که از مهر امسال مراکز کانون ایلام هم زمان با کشور فعالیت های حضوری خود را ازسر گرفتند،۲۸ کارگاه تخصصی و شهریه‌ای نیز در آبان ماه جاری امکان حضوری شدن یافتتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه  فعالیت های مجازی و کارگاههای مجازی برای آن دسته از کودکانی که امکان حضور در مراکز را ندارند همچنان فراهم است، تصریح کرد: کارگاههای تخصصی و عمومی برای علاقه مندان در فصل پاییز به صورت حضوری برگزار می شوند.این در حالی است که هم زمان به صورت حضوری برای کودکان ونوجوانان حضور یافته برگزار خواهند شد و به صورت برخط (آنلاین) نیز برای کسانی که در خانه حضور دارند اجرا می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسالت تصریح کرد: در فصل جاری پاییز کانون ایلام تعداد ۳۶ کارگاه تخصصی  فراخوان داد که ۲۸ کارگاه آن امکان برگزاری پیدا کرده اند و از ۷ آبان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو رستم‌پور ادامه داد:مرکز فرهنگی،هنری در سراسراستان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد. 
که این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه ی آن  هم زمان هم به صورت مجازی و هم  حضوری  انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری   در فضای مجازی و حضوری  به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.
وی ادامه داد: علاوه براین ها  بیش از  ۸ انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.
سرپرست  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ادامه داد:  درفصل جاری پاییز  کانون استان ایلام  علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت در کارگاههای عمومی،در سایت kpf ،تعداد ۲۸ کارگاه تخصصی را به صورت برخط و شهریه ای درحال برگزاری دارد.
رستم‌پور گفت:در کارگاههای تخصصی یک رشته از فعالیت های فرهنگی،ادبی،هنری مانند شعر،داستان،قصه گویی،کاردستی،نقاشی،عکاسی، نمایش  و..‌.به صورت تخصصی و دوره ای در  جلسه دنبال می شود و در پایان نیز کودکان و نوجوانان شرکت کننده گواهی نامه دریافت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام کانون پرورش فکری کودکان کودکان و نوجوانان استان ایلام ۲۸ کارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد