Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادزیویار گفت: ارائه آمار واقعی از مسائل و مشکلات استان توسط دستگاههای اجرایی در تمامی حوزه ها برای پیگیری در مرکز یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ زیویار روز جمعه در حاشیه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به خبرنگاران ،اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با پیگیری ارائه گزارش وضعیت توسعه استان، توزیع اعتبارات آب روستایی، راه روستایی و محرومیت زدایی و پیگیری پروژه های استان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عنوان دستور کارهای اصلی جلسه برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: اعتبارات مربوط به موارد مطرح شده در جلسه امروز از قبل در مجلس شورای اسلامی تصویب و تخصیص یافته و با توجه به کارشناسی های صورت گرفته در این زمینه، به دستگاه های اجرایی ابلاغ گردید .

زیویار با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس‌ جمهور محترم به استان،تصریح کرد: احصا مشکلات و کمبودهای شهرستان ها از نکات مهمی است که فرمانداران باید با همکاری مدیران شهرستانی نسبت به جمع آوری آمار دقیق از آنها ظرف یک هفته اقدام کنند .

او عنوان کرد: دستگاه های اجرایی استان موضوع پیگیری جذب اعتبارات ملی را به عنوان یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار قرار داده و نسبت به انجام مکاتبات و رایزنی های مربوطه تا حصول نتیجه نهایی اقدام کنند .

 زیویار گفت: صدور پروانه و تعیین کاربری تعدادی از واحد های اقتصادی یکی دیگر از موارد مطرح شده در جلسه امروز بود که با کارشناسی و بررسی صورت گرفته با تمدید پروانه یک واحد سفره خانه سنتی موافقت و سه مورد دیگر به منظور رفع اشکال به کارگروه مربوطه عودت داده شد .

او تاکید کرد: ایراد وارده بر آمار و ارقام ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی استان به ویژه در زمینه احصاء محرومیت ها، از دیگر نکات مهم و قابل پیگیری در این جلسه بود که با توجه به لزوم ارائه دقیق و واقعی آمارها، مورد تاکید قرار گرفت .

استاندار لرستان با بیان اینکه ارائه آمارها از مشکلات استان باید دقیق باشد، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در زمینه ارائه آمار محرومیت‌ها به مرکز، فقط ۷۰۰ روستا به عنوان مناطق محروم استان به مرکز اعلام شده بود و این در حالی است که این تعداد روستا فقط در یک شهرستان به ثبت رسیده است .

 زیویار عنوان کرد: ارائه آمارهای واقعی به مرکز موجب می شود کمبودها و مشکلات استان بخوبی دیده شده، قابل پیگیری باشد و این قبیل آمارهای غیر واقعی نه تنها به استان کمک نخواهد کرد بلکه به ضرر مردم نیز خواهد بود، از این رو دستگاه های اجرایی استان مکلفند با پیگیری های میدانی و دقیق نسبت به  جمع آوری آمارهای واقعی و به روز برای لحاظ در بودجه سال ۱۴۰۱ اقدام کنند .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس جمهور سفر آمار استانداری لرستان دستگاه های اجرایی مشکلات استان ارائه آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد

غلامی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از خرداد ماه سال گذشته که سامانه خودنویس در راستای بهبود بازار اجاره مسکن راه اندازی شده است شاهد برقراری عدالت و شفافیت در معاملات بازار اجاره مسکن هستیم، گفت : سامانه خودنویس در حال حاضر نقش موثری در کاهش دلالی و سوداگری بازار اجاره مسکن داشته است.

وی افزود:  بازار اجاره مسکن در گذشته به دلیل آنکه این سامانه راه اندازی نشده بود با مشکلات بسیار زیاد از جمله افزایش دلالی و سوداگری روبرو بود که با راه اندازی این سامانه تمامی مشکلات در این بخش برطرف شده است.

او گفت: کاهش حق الزحمه های نجومی که توسط مشاوران املاک پیش این دریافت می شد با راه اندازی این سامانه برطرف شده و ما شاهد بهبود وضعیت معاملات در بخش اجاره هستیم.

غلامی تاکید کرد: با راه اندازی این سامانه  ما شاهد شفافیت ۱۰۰ درصدی معاملات مسکن در این بازار هستیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد