Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  روز جمعه وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از تحریم‌های جدیدی علیه ایران خبر داد.

براساس این بیانیه، تحریم‌های جدید آمریکا بر ۴ شخص به نام‌های یوسف ابوطالبی، سعید آقاجانی، عبدالله محرابی، محمد ابراهیم زرگر طهرانی و ۲ نهاد شامل یک کشتی با پرچم لیبریا؛ تحت عنوان شرکت‌های «کیمیا پارت سیوان» و «اوج پرواز ما دو نفر» تاثیر خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت خزانه داری آمریکا افراد و نهاد‌های تحریم شده در توسعه صنعت پهپادی ایران نقش داشته اند.

پس از انتشار این اخبار در بامداد روز شنبه، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز بیانیه‌ای را در رابطه با این تحریم‌های جدید صادر و اعلام کرد: واشنگتن قصد دارد تا از تمامی ابزار‌های بمنظور مقابله با فعالیت‌ها و نفوذ ایران از جمله اشاعه هواپیما‌های بدون سرنشین استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا از همه ابزار‌های موجود و کاربردی از جمله تحریم، برای جلوگیری، بازدارندگی، و از بین بردن شبکه‌های تدارکاتی که مواد و فناوری مرتبط با پهپاد را به ایران عرضه می‌کنند، استفاده می‌کند، گفت: نهاد‌های ایرانی که در چنین گسترشی دست دارند نیز شامل اقدامات خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بلینکن برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!

تعداد بازدید : 44 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 492 «از اسرائیل خواسته‌ایم تا برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد... اگر پهپادهای انتحاری ایرانی به موقع شناسایی نشوند کاملا می‌توانند هدف خود را منهدم کنند...» این فرازهایی از گزارش تلویزیون اوکراینی درباره کپی پهپادهای شاهد 136 ایران است که روس‌ها در جنگ با اوکراین استفاده می‌کند. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: واشنگتن همچنان مخالف عملیات رفح است
  • اولین پهپاد پاک‌کننده نقوش گرافیتی در جهان آغاز به کار کرد
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • عقب‌نشینی آمریکا از تحریم گردان نظامی افراطی رژیم صهیونیستی
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود