Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۲۱ آبان ماه و پس از این که دور رفت لیگ برتر بسکتبال تمام شود ۱۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم تا اردوی آماده‌سازی را برای دیدار با بحرین آغاز کنیم که این اردو تا چهارم آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ۵ آذرماه میزبان تیم ملی بحرین در تهران هستیم و بعد از آن باید ۸ آذرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف آنها برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تمامی بازیکنان درگیر لیگ هستند و مساله مهم برای ما انتخاب بازیکنان برای حضور در اردوی تیم ملی و دیدار برابر این تیم است. بدون شک چون فرصت چندانی نداریم آماده‌ترین‌ها را به اردو فرا می‌خوانیم تا در زمان باقی مانده نتیجه قابل قبولی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سئوال که شرایط لیگ نسبت به دوره‌های گذشته چه تغییراتی داشته، گفت: لیگ امسال یک مزیت دارد و آن این بود که تیم‌ها زود یارگیری کرده و تمرینات خودشان را شروع کردند. اکثر تیم‌ها بازیکنان خارجی خودشان را در بازه زمانی مناسبی به خدمت گرفتند که در پیشرفت کار موثر است. 

هاشمی در خصوص آنالیز تیم بحرین تاکید کرد: ۲ بازی آخر این تیم را بررسی کردیم و با ساختار و کلیت این تیم آشنا هستیم اما ممکن است در سیستم‌های خودشان تغییراتی را بدهند که این در زمان بازی مشخص می‌شود. کفه ترازو به نفع ماست و نباید خودمان را با تیم‌هایی مانند بحرین مقایسه کنیم. 

وی تاکید کرد: به بازیکنانی نیاز داریم که جاه‌طلب بوده و افق دید خوبی داشته باشند. نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت اما ما  ایران هستیم و از ظرفیت بالایی برخورداریم.

نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران در اولین پنجره کسب سهمیه جام جهانی مقابل بحرین خواهد بود. پنجره نخست انتخابی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۳ در قاره آسیا در بازه زمانی اول تا ۹ آذر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. این بازی‌ها به صورت رفت و برگشت و همانند سال ۲۰۱۸ برگزار خواهد شد. طبق برنامه در نظر گرفته شده، ۱۶ تیم حاضر از منطقه آسیا – اقیانوسیه در مرحله نخست انتخابی، ابتدا باید در ۴ گروه ۴ تیمی به مصاف یکدیگر بروند. در پایان ۳ تیم برتر هر گروه راهی دور بعد می‌شوند تا در قالب دو گروه ۶ تیمی با یکدیگر دیدار کنند. نهایتا از هر گروه سه تیم جواز حضور در بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۳ را کسب می‌کند.

گروه‌بندی ۱۶ تیم قاره آسیا – اقیانوسیه در مرحله نخست انتخابی‌ نیز به  این شرح است:
گروه A: نیوزلند، کره، فیلیپین و هند
گروه B: استرالیا، چین، ژاپن و چین تایپه
گروه C: اردن، لبنان، اندونزی و عربستان سعودی
گروه D:ایران، قزاقستان، سوریه و بحرین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسکتبال جام جهانی بسکتبال تیم ملی ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت