Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر وثوق در آئین رونمایی از هویت بصری پوستر و اعلان فراخوان جشنواره ملی تصویر امید که در سالن همایش‌های مهرانه برگزار شد، برگزاری جشنواره عکس امید را اقدامی نو و بدیع در دوران کرونا دانست و اظهار کرد: مهرانه قبل از شیوع کرونا، برای حفظ ارتباط خود با جامعه اقداماتی انجام می‌داد که شیوع این ویروس همه آن اقدامات را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل انجمن مهرانه زنجان شفاف سازی را از اهداف اصلی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان اعلام و تصریح کرد: با توجه به عدم برگزاری همایش و دیگر برنامه‌ها، امکان گزارش دهی به مردم هم فراهم نیست و جا دارد از همراهی و مشارکت مردم با این انجمن تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه شرایط کمک به بیماران در دوران شیوع ویروس کرونا تغییر نکرده است، افزود: کمک‌های مردمی هم در این شرایط به مهرانه کم نشده است.

وثوق میزان کمک‌های دارویی اردیبهشت ماه سال گذشته را ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ در شهریور ۱۴۰۰ به یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان رسیده است که بیانگر افزایش چهاربرابری این کمک‌ها است.

مدیرعامل انجمن مهرانه زنجان میزان افزایش کمک‌های مردمی به این انجمن را نسبت به سال گذشته حدود 70 درصد عنوان و تصریح کرد: ادامه این روند مهرانه با مشکلاتی مواجه خواهد کرد از این رو نیاز به طراحی و اجرای برنامه‌هایی در راستای اطلاع‌رسانی به جامعه هستیم تا بتوانیم نسبت به آگاهی سازی در مورد این بیماری و نیازهای بیماران مبتلا را انجام دهیم.

وی از نصب دستگاه پت اسکن به عنوان ششمین نوع از این دستگاه‌ها در سطح در کلینیدک تخصصی مهرانه زنجان خبر داد و گفت: با توجه به بافت جمعیتی زنجان، نباید این دستگاه به زنجان اختصاص می‌یافت ولی این مهم محقق شد که هزینه دولتی آن ۱۲ میلیارد تومان ش که ۶ میلیارد آن از منابع مهرانه تامین شد ولی برای ۶ میلیارد تومان بقیه از بانک رفاه وام گرفته شد که قسط ماهانه آن ۳۰۰ میلیون تومان است اما مهم این است که دستگاه وارد شد و یکی از شیک‌ترین انواع آن محسوب می‌شود.

وثوق با اشاره به فعالیت چهارساله کمیته پیشگیری البته قبل از شیوع ویروس کرونا افزود: ارزیابی سال ۹۹ بیانگر کاهش آمار بیماران بود که جزو خبرهای خوش محسوب می‌شود که با مشارکت ۱۵۰ خیر محقق شد.

مدیرعامل انجمن مهرانه زنجان به طراحی انجام شده برای برگزاری جشنواره عکس امید اشاره کرد و گفت: شناساندن مهرانه، حمایت از بیماران مورد حمایت، پیشگیری، حفظ قوام خانواده‌های بیماران که با تشکیل ۱۰ هزار پرونده مانع بروز آسیب‌های اجتماعی شده است چرا که مهرانه به لحاظ معیشتی و حتی آموزشی از خانواده‌های بیماران مبتلا به سرطان حمایت می‌کند و بهره‌مندی از توان و ظرفیت هنری عکاسان برای معرفی ظرفیت‌های مهرانه و جریان سازی در حمایت از بیماران توسط هنرمندان از اهداف برگزاری این جشنواره است

وی به تعریف دو رویکرد برای برگزاری جشنواره عکس امید اشاره و تصریح کرد: سرطان پایان زندگی نیست، ارائه نمونه‌های عینی که در کوچه و خیابان همین شهر زندگی می‌کنند از اهداف برگزاری این جشنواره است و دیگر اینکه گنجاندن برگزاری این جشنواره در تقویم مهرانه دیگر رویکرد برگزاری جشنواره برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان سرطان نشست خبری جشنواره جشنواره عکس امید برگزاری جشنواره بیماران مبتلا مهرانه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، پژوهشکده زیارت و گردشگری دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان تیم تحقیق، مسئول نگارش پیش‌نویس سند ملی زیارت با همکاری دستگاه‌های کشوری است، ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت پذیرای نمایندگان  ۱۷ وزارتخانه و سازمان عالی رتبه کشوری مرتبط با امر زیارت بود.

در این رویداد نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های کشوری در ۸ میز: زیارت تمدنی، تسهیل زیارت، شهر زیارتی، زیارت متعالی، اقتصاد زیارت، حکمرانی زیارت و... به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوط به زیارت پرداختند.

در انتهای این میزها، محتوای به دست آمده در قالب چهار عنوان مسئله‌ها، چشم انداز، راهبردها و اقدامات اجرایی پیشنهادی به پیش نویس اولیه سند ضمیمه خواهند شد. 

گفتنی است این سند پس از نگارش در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها