Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادری نماینده مردم شیراز در مجلس گفت:روش‌هایی مانند ذخیره گاز در مخازن بسیار مهم است و اگر این کار محقق شود، ما در ایامی، چون زمستان با کمبود گاز مواجه نمی‌شویم.

جعفر قادری با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف سوخت، اظهار داشت: متاسفانه ما در فصل تابستان و زمستان به ویژه در برخی از نقاط کشور با کمبود سوخت مواجه می‌شویم و در تامین گاز مصرفی مردم در زمستان و همچنین تامین برق مصرفی در تابستان مشکل جدی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برای رفع این مشکل باید مدیریت مصرف سوخت را به صورت جدی دنبال کنیم و در این ایام لازم است روش‌هایی اتخاذ شود که منجر به کاهش مصرف سوخت شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی دیگر از راهکارها آن است که می‌توان ظرفیت‌های جدیدی برای افزایش تولید برق و گاز ایجاد کرد.

قادری افزود: البته ممکن است این اقدام برای سرمایه‌گذاران مقرون به صرفه نباشد و استدلال آنان این است که برای مثال توجیهی ندارد نیروگاه ایجاد کنند و ظرفیت تولید برق را افزایش دهند، اما مصارف جدیدی برای آن در نظر گرفته نشود.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: در واقع اگر ما به دنبال افزایش تولید برق و گاز هستیم، نباید این انرژی‌های اضافه تولید شده بدون استفاده بماند و باید مصارف جدیدی برای این سوخت‌ها از جمله در بخش رمزارزها در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: همچنین روش‌هایی مانند ذخیره گاز در مخازن بسیار مهم است و اگر این کار محقق شود، ما در ایامی چون زمستان با کمبود گاز مواجه نمی‌شویم.

قادری گفت: بنابراین هم روش های مدیریت مصرف و هم روش های افزایش عرضه کمک می‌کند که بتوانیم عدم تعادل در تقاضا و عرضه سوخت را از بین ببریم و به تعادل نزدیک کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در جلساتی که با مسئولان ذیربط به ویژه وزرای نیرو و نفت برگزار می‌کند، حتماً این موضوعات را به آنان گوشزد می‌کند تا مشکلی در زمینه سوخت نداشته باشیم و مردم در ایام مختلف سال با مشکل مواجه نشوند.

/بازار

برچسب ها: کنترل مصرف سوخت ، ایجاد مخازن ذخیره گاز ، مقابله با افت فشار گاز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PVw

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کنترل مصرف سوخت مقابله با افت فشار گاز ذخیره گاز مصرف سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • بی‌نمک زندگی کنید!
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟