Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@08:07:02 GMT

بازیکنان مورد علاقه یحیی برای خط حمله پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۰۶۸۹

بازیکنان مورد علاقه یحیی برای خط حمله پرسپولیس

فرارو: پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید به اراک سفر کند و برابر آلومینیوم به میدان برود. این بازی دومین بازی خارج از خانه پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری محسوب می‌شود. در اولین دیدار خارج از خانه، پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک فولاد را شکست داد.

در آن بازی، یحیی با مهدی عبدی در خط حمله شروع کرد و از امید عالیشاه در کنارش استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی اینکه یحیی قید استفاده همزمان از دو مهاجم کلاسیک را زد. با این حال، عیسی آل کثیر و حامد پاکدل در ادامه بازی به میدان آمده و هر دو هم موفق به گلزنی شدند. در بازی با نساجی، اما یحیی از همان ابتدا کار را با زوج عبدی – آل کثیر در خط حمله شروع کرد و موفق شد بازی را با دبل مهدی عبدی، ۲ بر صفر ببرد. البته که عیسی آل کثیر هم در این بازی موفق به گلزنی شد، ولی در موقعیتی بحث برانگیز، گلش به دلیل اعلام آفساید مردود شد.

حالا با احتساب این دو بازی به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی فرمول خط حمله پرسپولیس را یافته و از این به بعد قرار است با زوج عبدی – آل کثیر در دیگر دیدار‌ها به میدان برود. او البته می‌تواند در زمان‌های مورد نیاز ازحامد پاکدل که نشان داده اشتیاق زیادی برای گلزنی دارد هم استفاده کند. به این ترتیب، پرسپولیس در اراک هم زوج عبدی – آل کثیر را از همان ابتدا در ترکیب خواهد داشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عیسی آل کثیر مهدی عبدی پرسپولیس آل کثیر خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 در جریان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و پس از تساوی پرگل 4 بر 4 در وقت قانونی، آلومینیوم در وقت اضافی 6 بر 5 به پیروزی رسید و پرسپولیس در یک بازی دراماتیک مغلوب اراده و تلاش خستگی ناپذیر آلومینیوم اراک شد. اوستون اورونوف در دقیقه 11 گل اول پرسپولیس را زد و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 گل دوم را به ثمر رساند. مهدی لیموچی در دقیقه 85 و شروین بزرگ در دقیقه 5 وقت اضافه نیمه دوم برای آلومینیوم گلزنی کردندو بازی باخته را به تساوی کشاندند. سینا اسدبیگی در دقیقه 94 و عیسی آل کثیر در دقیقه 108 برای پرسپولیس گل زدند اما دوباره شروین بزرگ در دقیقه 111 و علیرضا نقی زاده در دقیقه 121 برای آلومینیوم گلزنی کردند و بازی در وقت اضافه نیز به تساوی کشیده شد. در ضربات پنالتی نیز آلومینیوم بهتر عمل کرد و سرخ پوشان را حذف کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پرسپولیس حذف شد