Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@06:16:09 GMT

کرمان قطب فوتبال کشور

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۰۸۰۲

کرمان قطب فوتبال کشور

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان گفت: کرمان به واسطه حضور تیم های زیاد در لیگ های مختلف بانوان و آقایان، قطب فوتبال کشور محسوب می شود.

به گزارش برنا؛ علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان در آیین افتتاحِ کلاس دانش‌افزایی و پیش فصل مسابقات فوتبال داوران استان کرمان شاغل در لیگ‌های کشوری و استانی ضمن قدردانی از کسانی که در برگزاری این کلاس دانش افزایی کمک کردند و خیرمقدم به حضار شرکت کننده در دوره گفت: ما در هیئت فوتبال استان کرمان یک تیم هستیم و امروز اگر پیشرفتی به وجود آمده، حاصل تلاش تک تک عزیزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از کمیته‌های فعال در هیئت فوتبال استان را کمیته داوران دانست و افزود: سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان طی یک سال گذشته، در راه دانش افزایی، برگزاری کلاس‌های ارتقاء داوری و دعوت از بزرگان و اساتید داوری کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند و همواره حامی داوران استان بوده اند.

او افزود: ما امروز در لیگ برتر ۴ داور، لیگ یک ۴ داور و در لیگ ۳ و ۲، ۱۲ نماینده داریم.

عضو کمیته فدراسیون فوتبال، کرمان را قطب فوتبال کشور به واسطه حضور تیم‌های زیاد در لیگ‌های مختلف بانوان و آقایان دانست و تصریح کرد: فوتبال ما همراه با داوری پیشرفت کرده است و امروز این پیشرفت را به ویژه در بخش بانوان می‌بینیم.

کهوری بیان داشت: امسال برای اولین بار ۴ خانم به لیگ برتر فوتسال دعوت شدند.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان گفت: انتظارمان این است، داوران ما چه در بخش بانوان و چه آقایان بیشتر مدنظر قرار گیرند و به کلاس‌های دانش افزایی، پیش فصل و... دعوت شوند.

کهوری افزود: حاصل کاری که ما طی ۲ سال پیش انجام دادیم، تشکیل آکادمی‌های فوتبال بوده و از این نظر، جزو معدود استان‌هایی بودیم که آکادمی‌های فوتبال تشکیل دادیم.

او تصریح کرد: در هر آکادمی فوتبال و فوتسال نزدیک به ۶۰ نفر از سراسر استان برای آموزش به کرمان و ورزشگاه سلیمی کیا می‌آمدند و آموزش‌های خاص داوری را می‌دیدند که از دل همان آکادمی‌ها امروز می‌بینیم داوران خوبی به ویژه در بخش بانوان به لیگ کشور دعوت شده اند.

کهوری بیان کرد: این نشان می‌دهد ما پتانسیل بسیار خوبی در حوزه داوری داریم و امروز تیم داوری ما در لیگ برتر یک تیم بسیار خوب بوده و از نظر اخلاقی، انضباطی، کرداری و رفتاری سرآمد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیئت فوتبال استان کرمان علیرضا کهوری داوران استان کرمان کرمان قطب فوتبال کشور هیئت فوتبال استان کرمان کمیته داوران دانش افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در تلاش برای رهایی از منطقه خطر جدول و رسیدن به امتیازات بقا است، این هفته در دیداری سخت و حساس برابر سپاهان در استادیوم نقش جهان قرار خواهد گرفت.

با اعلام داوران این هفته، مشخص شد که حسن اکرمی قضاوت جدال شاگردان ژوزه مورایس با سیروس پورموسوی را برعهده خواهد داشت.

با این حال اکنون باشگاه استقلال خوزستان در نامه‌ای به کمیته داوران با اشاره به اتفاقاتی که قضاوت اکرمی طی دیدارهای گذشته این تیم شکل داده، خواهان تغییر وی شده است.

باشگاه استقلال خوزستان با ارائه مستنداتی در این خصوص و اشاره به چند قضاوت جنجالی این داور علیه این باشگاه، از کمیته داوران درخواست کرده با توجه به اهمیت بازی و شرایط جدول و رقابت برای کسب امتیاز، نسبت به تغییر داور اقدام کنند.

گلایه استقلال خوزستان به نظر می‌رسد به دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی باشد که چند اشتباه سریالی از سوی اکرمی در نهایت با شکست این آبی‌های جنوبی نیز همراه شد. اشتباهاتی که در آن مقطع واکنش کمیته داوران و رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان اداری وقت فدراسیون را نیز به همراه داشت. اکرمی در دیدار مقابل ماشین سازی و همچنین هوادار تهران نیز اعتراض این تیم را در گذشته بهمراه داشته و اکنون باید دید در این جدال حساس و با توجه به اعتراض صورت گرفته، کمیته داوران چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم