Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امیر براهویی روزشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهرداری زاهدان در حوزه‌های بهسازی و زیرسازی معابر، اجرای پارک‌های بزرگ و کوچک مقیاس (۱۰۰ هزار متر مربع) و هدایت آب‌های سطحی برای جلوگیری از آب گرفتگی در حاشیه شهر اقداماتی مهمی را در حال انجام دارد.

وی افزود: امیدواریم طرح تفاهمنامه میان بنیاد مسکن، شهرداری و وزارت کشور در راستای حل معضل حاشیه‌نشینی که در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود طرحی خاص شود زیرا این حاشیه‌نشینی مشکل استان و کشور بوده و ادامه روند حل معضلاتش نیاز به کمک ویژه دولت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زاهدان با تاکید بر اینکه رتبه نخست حاشیه‌نشینی از نظر جمعیت و دوم از نظر مساحت مربوط به این شهر است خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده‌ای که باعث ایجاد حاشیه‌نشینی در هر استانی می‌شود بحث نبود مسکن است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح جهش مسکن در دولت جدید جلوی سرریز مهاجرت‌ها به زاهدان گرفته خواهد شد ادامه داد: اگر این طرح جهش مسکن به صورت درست انجام و از سمت دیگر توسعه زیرساخت حاشیه شهر را داشته باشیم جلوی توسعه حاشیه‌نشینی در این منطقه گرفته خواهد شد.

براهویی گفت: نخستین اولویت در شهر زاهدان اجرای پروژه پارک بانوان به عنوان یکی از مهمترین نیازها و اولویت‌های این شهر است که در پنج جبهه کاری آغاز و تا ۱۴ آبان فاز نخست در ۵۲ هزار متر مربع بهره‌برداری خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان اقشار حاشیه سیستان و بلوچستان زاهدان اقشار حاشیه حاشیه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور معاونین، مدیران و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ سیاست‌های دولت در خانه دار کردن مردم باید تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با توان پیمانکاران استانی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.   وی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده است، هدف‌گذاری برای اتمام پروژه‌های در حال احداث در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت مردمی سازی ساخت مسکن در سال جاری اجرای طرح‌های خودمالکی و نوسازی در بافت فرسوده با بهره‌گیری از تشویقات طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   عطائی افزود: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم.   وی بیان کرد: پیگیری روند اجرای طرح‌های راهسازی نیز از مسائل مهم و قابل توجه بوده که روسای شهرستان به این امر مهم نیز توجه ویژه داشته باشند.   در این جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت