Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد امیر براهویی روزشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهرداری زاهدان در حوزه‌های بهسازی و زیرسازی معابر، اجرای پارک‌های بزرگ و کوچک مقیاس (۱۰۰ هزار متر مربع) و هدایت آب‌های سطحی برای جلوگیری از آب گرفتگی در حاشیه شهر اقداماتی مهمی را در حال انجام دارد.

وی افزود: امیدواریم طرح تفاهمنامه میان بنیاد مسکن، شهرداری و وزارت کشور در راستای حل معضل حاشیه‌نشینی که در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود طرحی خاص شود زیرا این حاشیه‌نشینی مشکل استان و کشور بوده و ادامه روند حل معضلاتش نیاز به کمک ویژه دولت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زاهدان با تاکید بر اینکه رتبه نخست حاشیه‌نشینی از نظر جمعیت و دوم از نظر مساحت مربوط به این شهر است خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده‌ای که باعث ایجاد حاشیه‌نشینی در هر استانی می‌شود بحث نبود مسکن است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح جهش مسکن در دولت جدید جلوی سرریز مهاجرت‌ها به زاهدان گرفته خواهد شد ادامه داد: اگر این طرح جهش مسکن به صورت درست انجام و از سمت دیگر توسعه زیرساخت حاشیه شهر را داشته باشیم جلوی توسعه حاشیه‌نشینی در این منطقه گرفته خواهد شد.

براهویی گفت: نخستین اولویت در شهر زاهدان اجرای پروژه پارک بانوان به عنوان یکی از مهمترین نیازها و اولویت‌های این شهر است که در پنج جبهه کاری آغاز و تا ۱۴ آبان فاز نخست در ۵۲ هزار متر مربع بهره‌برداری خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان اقشار حاشیه سیستان و بلوچستان زاهدان اقشار حاشیه حاشیه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست

نشست سخنگوی وزارت خارجه دقایقی پیش در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) آغاز شد.   به گزارش برنا، کنعانی خاطرنشان کرد: جنایت جنگی در نوار غزه با حمایت مستقیم و تمام عیار دولت آمریکا و انگلیس رخ داد و اقدامات نمادینی در چارچوب ایجاد اسلکه برای ارسال کمک‌های انساندوستانه و انجام مانور‌های تبلیغی و رسانه‌ای در این خصوص به هیچ وجه تصویر نفرت انگیزی که این دسته از کشور‌ها نزد افکار عمومی جهان با حمایت از جنگ جنگی در فلسطین ایجاد کردند را اصلاح نخواهدکرد.   سخنگوی وزارت خارجه خطاب به این کشور‌ها و از جمله آمریکا بیان کرد: این کشور‌ها از ارسال سلاح به این رژیم جلوگیری و صادرات تسلیحاتی خود را سریعا متوقف کنند و بر رژیم صهیونیستی برای توقف فوری جنگ اعمال فشار کنند و اجازه دهند معابر شناخته شده برای ارسال کمک‌ها استفاده شود.   کنعانی اضافه کرد: به نظر می‌رسد اهداف دیگری در این راستا وجود دارد.   وی در پاسخ به سؤالی درباره خط لوله صلح بیان کرد: اجرای خط لوله گاز به پاکستان در چارچوب موافقتنامه امضا شده بین دو کشور از جمله موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است و در سفر رئیس جمهور مورد اهتمام بوده است و مذاکرات کارشناسی و سطح عالی انجام شده قبلی زمینه ساز آغاز اجرای فاز اجرایی هشتاد کیلومتری اجرای این خط لوله در داخل خاک پاکستان بوده و طرف پاکستانی بر عزم خود برای اجرای این پروژه تأکید کرده است.   وی گفت: انتظار داریم این پروژه مهم راهبردی مبتنی بر منافع مشترک دو کشور به نتیجه برسد و شاهد تبادل همکاری ایران و پاکستان در حوزه مهم و راهبردی انرژی باشیم.   کنعانی در پاسخ به سؤالی درباره حق‌آبه ایران از هیرمند بیان کرد: ۱۱۲ میلیون متر مکعب وارد مرز‌ها و خاک ایران شده است جریان آب همچنان ادامه دارد اطلاعات حاکی است ارسال آب از سد کجکی آغاز شده است. امیدواریم سطح این آب به آب سد کمال‌خان اضافه شود. در طول سال گذشته هم هیأت حاکمه افغانستان در ارتباط با سد کمال‌خان اقدام به برخی عملیات مرمت و بازسازی و اصلاح کرد.   سخنگوی وزارت خارجه افزود: ایران انتظار دارد طرف افغانستانی به تعهد خود براساس معاهده موجود عمل کند و شاهد تامین حق‌آبه ایران باشیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت