Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@16:55:10 GMT

آشپزی آنلاین در کناربقایای پسر مرده

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۱۱۹۶

آشپزی آنلاین در کناربقایای پسر مرده

مردی که در کنار بقایای پسر خوانده مرده اش دستور آشپزی آنلاین اجرا می کرد بازداشت شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو، متهم "برایان کولتر" همسر "گلوریا ویلیامز"31 ساله محکوم شده که پسر همسرش را پس از ضرب و شتم به قتل رسانده و ماهها جسدش را درون کمد لباس در کنار دیگر فرزندان این زن نگهداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش های پلیس تگزاس نشان میدهد که متهم هنگام آشپزی آنلاین به دام ماموران پلیس افتاده و پرده از جنایت هولناکش برداشته شده است. پلیس ایالتی تگزاس اعلام کرد که هنگام آشپزی آنلاین ناپدری قاتل ،بخشی از اسکلت پسر مرده در پس زمینه دیده شده و توجه کاربران را به خود جلب کرده است.
اطلاعات موجود نشان میدهد که جسد قربانی 11 ماه پس از جنایت در خانه این زوج در حالی پیدا شد که تجزیه شده است.
سخنگوی پلیس بیان کرد که جنایت مقابل چشمان دیگر اعضای خانواده و مادر قربانی و برادران و خواهران او در سنین 15،10 و 7 ساله صورت گرفته است.
روز گذشته ماموران پلیس تگزاس آمریکا این مرد را به جرم ضرب و شتم و قتل پسر 8 ساله با قرار وثیقه 1 میلیون دلاری بازداشت کردند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه نزاع و درگیری خیابانی منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد گفت: قاتل ۴۱ ساله در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد یازدهم اردیبهشت جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودرو پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودرو پراید از محل متواری شده است افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حدادی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750134

دیگر خبرها

  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • آموزش آشپزی / روشی خاص برای تهیه و طبخ ماهی کبابی