Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@15:34:07 GMT

برنامه تیم ملی امید پیش از بازی با تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۱۲۱۱

برنامه شاگردان مهدی مهدوی کیا پیش از مصاف با تاجیکستان اعلام شد

تیم امید ایران فردا از ساعت 17:30 به وقت تهران در آخرین بازی مرحله مقدماتی گروهی زیر23 سال آسیا به مصاف تاجیکستان میزبان می رود.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم های امید تاجیکستان و ایران هر دو با شش امتیاز دارند و تاجیکی ها به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارند و فردا با تساوی هم تیم امید تاجیکستان به عنوان تیم اول به مرحله نهایی رقابتها صعود خواهد کرد و تیم امید ایران باید منتظر تعیین تکلیف تیم های دوم برای صعود به مرحله نهایی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 11 گروه مسابقات مرحله مقدماتی، 11 تیم اول به همراه بهترین 4 تیم دوم به مرحله نهایی صعود می کنند تا به همراه ازبکستان میزبان، 16 تیم نهایی رقابتهای زیر 23 سال آسیا در سال 2022 را تشکیل دهند.

امروز ساعت 11 به وقت محلی از کاروان تیم امید، تست پی سی آر گرفته می شود و پس از صرف ناهار در هتل، تیم ساعت 17 در زمین ورزشگاه مرکزی دوشنبه تاجیکستان، تمرین رسمی را برگزار خواهد کرد که 15 دقیقه اولیه تمرین برای خبرنگاران باز خواهد بود.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم سیدجلال حسینی، سعید آقایی و عالیشاه به کمیته اخلاق فراخوانده شدند چرا قرارداد ژستد نهایی نشده است؟ وین رونی: شرایط فعلی منچستریونایتد قابل قبول نیست؛ تماشای بازی مقابل لیورپول آسان نبود اینتر آماده فروش اریکسن به یک تیم خارجی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا

دو نماینده دوچرخه‌سواری کشورمان به فینال ماده دانهیل رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا کوهستان از امروز (چهارشنبه) در شهر توپراجایای مالزی آغاز شد.

حسین زنجانیان و طاها قابلی نمایندگان کشورمان در ماده دانهیل در رقابت‌های امروز توانستند به مرحله فینال راه پیدا کنند.

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

در مرحله مقدماتی ماده دانهیل، حسین زنجانیان با وجود ثبت زمان مشترک با نفر سوم، در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و طاها قابلی با قرار گرفتن در رده هشتم جدول رده‌بندی، به مرحله فینال این رقابت‌ها راه یافت.

مسابقه فینال دانهیل فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • بزرگترین حسرت سردار آزمون
  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس