Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:57:05 GMT

آجر به آجر برای رسیدن کودکان به آرزوهایشان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۱۲۶۱

آجر به آجر برای رسیدن کودکان به آرزوهایشان

ایسنا/اردبیل یک بانوی خیر مدرسه‌ساز گفت: هدف از ساخت مدرسه رسیدن کودکان به آرزوها و اهدافشان در آینده است.

احترام احدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وقتی پسران مرحومم دیدند که روستا مدرسه ندارد و دانش‌آموزان با امکانات کم در کانکس درس می‌خوانند به همین دلیل این تصمیم را گرفتیم که برای رضای خداوند مدرسه‌ای برای دانش‌آموزان روستا احداث کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدرسه ۳ کلاسه روستای کورعباسلو نیر اولین مدرسه‌ای بود که با کمک خداوند متعال بنا کرده و به نام ابوالفضل‌العباس نام‌گذاری کردیم، ادامه داد: چشم‌های معصوم تک‌تک دانش‌آموزان و شادی و خنده آنها یادآور پسران مرحومم بوده و مطمئنم روح پسران من هم با دیدن آنها شاد می‌شود.

این خیر مدرسه‌ساز اضافه کرد: مدرسه را برای رضای خدا احداث کردیم به همین دلیل بیان هزینه آن درست نیست.

احدی ادامه داد: از آموزش پرورش انتظار رسیدگی برای تحصیل این دانش‌آموزان، تأمین امکانات تحصیلی و کمک برای تحصیل در مقاطع بالاتر است زیرا این دانش‌آموزان برای مدارس راهنمایی و دبیرستان دسترسی ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مدرسه خيرين مدرسه ساز ساخت مدرسه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری جشن دورهمی دانش آموزان قدیمی در مدرسه دانشوران مشهد درخصوص این مراسم گفت: این دورهمی ده سال است که پابرجاست و هرساله در ایام هفته معلم انجام می‌شود.   جواد کریمی افزود: بعد از ۳۹ سال دوباره این دورهمی رقم خورد و ۲۵۰ دانش آموزان از سال های دور که از همکلاسی های بنده هم هستند، مجدد به این مدرسه آماده و پشت نیمکت های درس نشستند.   وی بیان کرد: همکلاسی‌های مدرسه شهید معتمد امروز گرد هم آمدند تا خاطرات دوران تحصیل و معلم و شاگردی خود را زنده کنند که در نوع خود بسیار جالب بود.

مسئول این برنامه ادامه داد: این گردهمایی به دور از تشریفات اداری برگزار شد، حدود ۲۵ معلم ۳۹ سال پیش هم در جمع دانش آموزان قدیمی خود حاضر بودند.

دیگر خبرها

  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر
  • همکلاسی‌های سابق بعد از ۳۹ سال دوباره پشت نیمکت مدرسه نشستند
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • ببینید | لحظه هولناک زیر گرفتن دانش‌آموزان و کودکان توسط کامیون بستنی!
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند