Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطیف خوش سیرت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دنبال ترکیدگی یکی از لوله‌های اصلی خط انتقال آب شهر ارومیه طی روزهای گذشته، دیروز اولین جلسه هماهنگی برای اصلاح این خط انتقال آب با حضور معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی، شهرداری، راهنمایی و رانندگی، فرمانداری و شرکت گاز استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخشی از لوله انتقال گاز نیز در کنار لوله‌های آب قرار دارد، ضرورت داشت تا شرکت گاز نیز در این جلسه حضور یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی افزود: در این جلسه مقرر شد شرکت آب و فاضلاب در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجموعه اقدامات لازم جهت خروج خط انتقال آب از زیر پل‌ها و رمپ‌های پل شهید مدرس و پل شهید ذاکر را به خارج از پل‌ها انتقال دهد.

خوش‌سیرت با بیان اینکه در این راستا از توان فنی و ماشین‌آلات شهرداری نیز استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد شرکت آب و فاضلاب طی هفته آینده نسبت به برآورد اولیه هزینه اقدام کند که برای تامین اعتبار انتقال این خطوط لوله نیازمند تخصیص اعتبارات استانی هستیم.

وی با بیان اینکه یک هزار و 300 متر از این خط  انتقال که از لوله آزبست سیمانی است به خارج از پل‌ها انتقال می‌یابد، ادامه داد: در انتقال خطوط از لوله‌های چدنی که عمر بالایی دارند استفاده می‌شود.

این مقام مسئول عمر خط انتقال موجود را بیش از 40 سال عنوان کرد و گفت: ترکیدگی لوله عموما در باندهای تند رو و قسمت‌هایی از پل‌ها رخ می‌دهد که بار ترافیکی سنگینی روی آنها است و ضرورت دارد نسبت به تغییر مسیر خطوط انتقال از این مسیرها اقدام شود.

وی با بیان اینکه شعاع تحت پوشش این خط انتقال زیاد بوده و بیش از 20 هزار مشترک از طریق این خط لوله تغذیه می‌شوند، گفت: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده تلاش می‌شود این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد و با توجه به اینکه در حین عملیات، خط انتقال فعلی وجود خواهد داشت و همزمان خط انتقال جدید را عملیاتی می‌کنیم، شاهد قطع آب مشترکان نخواهیم بود و فقط در انتقال اتصالات به خط انتقال جدید قطعی چند ساعته آب خواهیم داشت که آن هم به ساعات پایانی شب و زمان استراحت مشترکان منتقل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عملیات اجرایی تغییر خط انتقال در حد فاصل پل شهید ذاکر تا پل مدرس و از پل شهید مدرس تا پل شهید میرزای شیرازی انجام می‌شود، گفت: در جلسه آینده، شرکت آب و فاضلاب نسبت به برآورد ریز هزینه‌ها اقدام و جلسه هماهنگی جهت هماهنگی بین بخشی  بین دستگاه‌های دخیل در این موضوع انجام و سریعا عملیات اجرایی آغاز می‌شود تا زمان بارش‌ها این پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب و فاضلاب آذربایجان غربی خطوط انتقال آب ترکیدگی لوله قطعی آب مشترک آب تاسیسات آب شهری شرکت آب و فاضلاب انتقال آب خط انتقال پل شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز