Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات فلوربال قهرمانی کشور در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

علی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به برگزاری مسابقات فلوربال قهرمانی کشور در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این مسابقات که از 17 مهرماه آغاز شده در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور در سالن تختی صوفیان شهرستان شبستر برگزار شد که در بخش بانوان در مجموع تیمی تهران، تبریز و صوفیان مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش آقایان نیز که 4 تیم از مرحله گروهی به این مرحله صعود کرده بودند از روز پنجشنبه با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های تهران، قم و تبریز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

حسن‌پور با تقدیر از میزبانی شایسته بخش صوفیان شهرستان شبستر از این دوره از مسابقات تصریح کرد: از برترین‌های این دوره از مسابقات جهت حضور در اردوی تیم ملی انتخاب و دعوت شدند.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های هیئت انجمن‌های ورزشی استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این هیئت 20 رشته ورزشی مختلف را تحت پوشش خود دارد برنامه‌های مختلفی را برای توسعه رشته‌های فوق اجرا می‌کند.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، میزبانی اردوهای تیم ملی، میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری مسابقات قهرمانی استان در رشته‌های تحت پوشش از برنامه‌های آتی این هیئت است.

حسن‌پور ابراز کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری مسابقات لیگ استان، تقویت هیئت‌های شهرستانی، توجه به بخش بانوان از دیگر برنامه‌های آتی هیئت انجمن‌های ورزشی استان است.

ریاست توسعه غرب فلوربال آسیا به ایران رسیدمسابقات فلوربال قهرمانی کشور در قم آغاز شد‌قم میزبان نخستین دوره لیگ فلوربال کشور شد

وی در ادامه با بیان اینکه آذربایجان شرقی حرف‌های زیادی در انجمن‌های ورزشی برای گفتن دارد ابراز کرد: برخی از رشته‌های این استان از قطب‌های اصلی کشور است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به ارتقای این هیئت در ارزیابی عملکرد فدراسیون انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: کسب رتبه دوم استان در ارزیابی عملکرد فدراسیون در سال گذشته حاصل حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، روسای کمیته‌های استانی و هیئت‌های شهرستانی و تلاش مربیان، داوران و ورزشکاران و اعضای این هیئت بود.

انتهای پیام/111/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون انجمن های ورزش آذربایجان شرقی فدراسیون انجمن های ورزش آذربایجان شرقی مسابقات فلوربال قهرمانی کشور هیئت انجمن های ورزشی استان رئیس هیئت انجمن های ورزشی برگزاری مسابقات آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

رئیس انجمن نانوفناوری ایران گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به مدت ۲ روز در دانشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) رفسنجان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشستی با حضور رئیس انجمن نانوفناوری ایران، دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران، رئیس و معاون پژوهش و فناوری و دو تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه با ارائه گزارشی از کنفرانس‌ها و سمینارهای برگزار شده، اظهار کرد: زیرساخت لازم جهت برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

وی با بیان اینکه در کنفرانس‌های گذشته شرکت‌کنندگان این دانشگاه را با خاطرات خوشی ترک کرده‌اند، افزود: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار ارزنده بوده است.

مالک نادری رئیس انجمن نانوفناوری ایران هم در این جلسه با اشاره به برگزاری دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در روزهای دهم و یازدهم بهمن به میزبانی دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار کرد: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور اساتید بین‌المللی و کشوری در زمینه فناوری نانو در این کنفرانس، تصریح کرد: ریاست افتخاری این کنفرانس بر عهده دکتر رنجبرکریمی رئیس دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) گذاشته شده و دبیر علمی آن دکتر حسن هاشمی و دبیر اجرایی آن دکتر محمد شفیعی دهج از اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) رفسنجان خواهند بود.

در ادامه علی ایرانمنش دبیر انجمن‌های علمی ایران نیز گفت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های کمیسیون انجمن‌های علمی حمایت از انجمن‌هایی است که فعالیت بین‌المللی دارند، وزارت علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی توسط انجمن‌های علمی حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انجمن علمی نانوفناوری ایران یک انجمن علمی بین رشته‌ای است و چندین سال در بین انجمن‌های علمی رتبه A را کسب کرده است، خاطر نشان کرد: این انجمن در کنفرانس‌هایی که برگزار کرده است، توانسته از ظرفیت دانشمندان برتر کشور و دنیا استفاده کند و برگزاری این کنفرانس در رفسنجان نیز مورد توجه و حمایت کمیسیون انجمن‌های علمی قرار خواهد گرفت.

در این نشست هم‌چنین تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن نانوفناوری ایران و دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) رفسنجان در راستای برگزاری کنفرانس امضا شد.

کد خبر 747648

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود