Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی اولاد دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب وزنه و مدال نقره ۲۰۲۰ در رشته پرتاب دیسک با خبرنگار ورزشی ایلنا گفتگو کرد.

 مهدی اولاد تنها نماینده دومدال ایران در پارالمپیک توکیو که توانست در رشته پرتاب وزنه مدال طلا و در رشته پرتاب دیسک مدال نقره را کسب کند در این خصوص با خبرنگار ایلنا صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی اولاد در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک گفت: مراسم روز یکشنبه که با حضور رئیس جهمور محترم، وزیر ورزش دکتر سجادی و جمعی از مسئولین و ملی پوشان کشورمان برگزار شد. خداراشکر به قولشان عمل کردند و مراسم  را زود برگزار کردند. حواله جوایز همه مدال آوران را به رئیس فدراسیون رشته مربوطه خود دادند تا انشالله طبق وعده‌ای که داده‌اند تا یک هفته دیگر پرداخت شود.

 

قهرمان کشورمان در خصوص اعتراض مدال آوران المپیک و پارالمپیک به کسر مالیات پاداش های بین‌المللی بیان کرد: موضوعی که در مراسم مطرح شد کسر مالیات ۱۰ درصدی از جوایزمان است که جنجالی پیش آمد بین بچه‌ها و از حدود ۸۲ میلیارد جمع پاداش های همه ورزشکاران طبق صحبت‌‌های مسئولین حدود ۸ میلیارد کسر خواهد شد. اما اعتراض کرده‌ایم و قرار است پیگیری کنند تا کسر مالیات تعلق نگیرد.

 

وی درباره پرداخت ۳۰ درصدی مدال نقره‌اش تصریح کرد: من تنها ورزشکار دو مدال کاروان پارالمپیک و المپیک توکیو بودم و الان می‌گویند پاداش مدال طلا را کامل پرداخت می‌کنیم و فقط ۳۰ درصد از پاداش مدال نقره را پرداخت می‌کنیم. برای من یک هزینه شده و دو مدال را در ۲رشته کسب کردم چرا باید پاداش‌ام کامل نباشد؟  گاهی برای یک رشته تیمی با ۲۰ ورزشکار هزینه می‌کنید و یک مدال کسب می‌کنند. اما من دو مدال کسب کردم و در جدول هم دو مدال دارم اما متاسفانه نمی‌پذیرند و به هر دری زدم نتوانستم از حقم دفاع کنم. به قوه قضاییه نامه زدم و اعتراض کردم درخصوص قانونی که وجود دارد. حضورا در مراسم تجلیل از مدال آوران به وزیر ورزش گفتم و ایشان گفتند قانون است و نمی‌توانم کاری کنم اما دکتر رئیسی گفتند پیگیری می‌کنیم.

مهدی اولاد  درخصوص شرایط تمرینی برای مسابقات پیش رو بیان کرد: مرداد ماه سال آینده مسابقات جهانی  را پیش رو داریم و مهر ماه همان سال مسابقات بازی های آسیایی چین را داریم. بعد از یک استراحت یک ماه و نیمه تمریناتم را آغاز کرده‌ام، در آذر ماه تمرینات آمادگی جسمانی‌ام آغاز می‌شود و اوایل دی ماه طبق برنامه تمرینات پرفشارم آغاز خواهد شد.

 

مهدی اولاد در خصوص حضورش در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: تصمیم دارم ادامه دهم و در پارالمپیک پاریس هم اگر خدا بخواهد حضور خواهم داشت و مدال طلایی‌ام صد در صد است اما با این نحوه جوایز دادن ها انگیزه‌ای برایم باقی نمی‌ماند که در دورشته تمرین کنم، اندازه دو ورزشکار فشار تحمل کنم و در آخر پاداش را اینگونه بدهند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک توکیو مهدی اولاد رشته پرتاب مدال آوران مهدی اولاد مدال نقره دو مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ورزشکار کرمانی مدال پارالمپیک را به سردار حاجی‌زاده تقدیم کرد
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون