Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر سپاهان در مورد شرایط تیمش و وضعیت خودش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان موفق شد در دو هفته ابتدایی لیگ برتر دو برد قاطعانه کسب کند و خیلی زود به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر تکیه بزند و در حال حاضر به اعتقاد خیلی از اهالی فوتبال این تیم شانس اول قهرمانی در لیگ بیست و یکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا خلعتبری، وینگر با تجربه سپاهان یکی از نفراتی است که امید زیادی دارد تا امسال بتواند با پیراهن این تیم جام قهرمانی بالای سر ببرد.

خلعتبری در گفتگو با ما در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: ما برای یک فصل خوب از قبل آماده شده بودیم و هدف‌مان این بود که از همین هفته‌های ابتدایی لیگ بتوانیم بهترین نتایج ممکن را رقم بزنیم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد. البته هنوز مسیر سخت و طولانی در پیش داریم و ۲۸ هفته باقی مانده و باید به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کنیم تا در پایان فصل مزد زحماتمان را بگیریم و بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. الان در حال حاضر به انتهای فصل فکر نمی‌کنیم و همه تمرکز ما روی بازی مقابل هوادار است.

وی در مورد تقابل با هوادار گفت: خیلی ها می‌گویند هوادار تیم تازه لیگ برتری شده است و از همین رو حریف سختی برای ما محسوب نمی‌شود ولی این تصور اشتباهی است چرا که آنها تیم خوبی هستند و به طور کلی حریف آسان در لیگ برتر نداریم. به نظرم باید از امتیاز میزبانی این بازی استفاده کنیم و به امید خدا با یک بازی هوشمندانه سومین پیروزی خودمان را جشن بگیریم.

وینگر سپاهان در مورد مدعیان قهرمانی در لیگ هم خاطرنشان کرد: فعلاً زود است بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم. شاید روی کاغذ برخی از تیم‌هایی که هر ساله مدعی هستند امسال هم مدعی محسوب شوند ولی همیشه دیدیم خیلی از تیم‌هایی که انتظارش را ندارید بالای جدول قرار می‌گیرند یا بالعکس تیمی که فکر می‌کنید مدعی است ممکن است نتایج خوبی کسب نکند. به نظرم حداقل ۱۰ هفته زمان لازم است تا چهره تیم‌های مدعی مشخص شود.

خلعتبری در مورد حضور مهره‌های زیاد مدعی در ترکیب اصلی در سپاهان و اینکه خودش در دو دیدار به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده توضیح داد: سپاهان تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد ولی بزرگترین ویژگی سپاهان این است که بازیکنانش در کنار هم واقعاً تیم هستند و همه به فکر موفقیت سپاهان هستند. من خودم به شخصه دوست دارم به سپاهان کمک کنم و تشخیص این مورد با محرم نویدکیا است که چند دقیقه در زمین باشم و حتی اگر یک دقیقه هم به من فرصت بازی برسد همه تلاشم را می‌کنم تا به تیم کمک کنم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خلعبتری لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد

پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکم لوشامپیونه در خانه به مصاف لواوار رفت اما در پایان این مصاف پرگل و هیجان‌انگیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، پاریسی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل لواوار در فاصله سه هفته تا پایان لیگ یک فرانسه، قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت فقط موفق شدند با گل ثانیه آخری از شکست مقابل تیم در منطقه سقوط لواوار فرار کنند.

لواوار در خانه پاری‌سن‌ژرمن تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۳ بر یک از شاگردان انریکه پیش بود اما حکیمی و راموس توانستند مانع از شکست تیمشان شوند و گل راموس در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید.

کیلیان ام‌باپه این بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

با این تساوی پاری‌سن‌ژرمن ۷۰ امتیازی شد و در صورتی که موناکو ۵۸ امتیازی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیون امتیاز از دست بدهد، فردا شب می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد و در غیر اینصورت فقط به یک امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده‌اش در این فصل برای قهرمانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد