Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمع‌آوری ۴۲۰ میلیارد تومان صدقه در ۷ ماه گذشته از سال ۱۴۰۰ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 علیرضا عسگریان معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌ریزی این معاونت در ارتباط با تغییر در نحوه دریافت صدقات اظهار کرد: بر همین اساس تا پایان سال از طریق کد  QR اقدام به جمع‌آوری صدقات خواهیم کرد که در کنار کدهای QR،  تعدادی علمک هم راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه با اجرای روش‌های جدید 25 درصد منابع صندوق‌های صدقات افزایش یافت است گفت: بنا بر گزارشات سال گذشته منابع حاصل از صدقات 370  مییارد تومان جمع‌آوری شد که این رقم در طی سال جاری به 420 میلیارد تومان رسیده است و این رقم تا پایان سال به 500 میلیارد تومان خواهد رسید.

عسگریان با اشاره به اینکه در ایام کرونا نه‌تنها پرداخت صدقات به نیازمندان کاهش پیدا نکرد بلکه در این ایام منابع ما 60 تا 70 دصد افزایش یافت و ادراک مردم نسبت به محرومان افزایش یافته است، ادامه داد:در سال 97 در پویش ایران همدل قرار بود 5 میلیون پرس غذا توزیع شود که این رقم در همان سال به 11 میلیون پرس غذا رسید. در سال 98 توزیع 11 میلیون پرس در دستور کار قرار گرفت که این عدد به 21 میلیون پرس غذا رسید و در سال جاری نیز افزایش قابل توجهی را پیدا کرده است.

ایتام بدون حامی در کمیته امداد وجود ندارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد میلیارد تومان کمیته امداد میلیون پرس جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود