Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان "فروش امتیاز طرح ملی مسکن حق مردم است" گفت:‌ اگر می‌خواهید امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود، قانون وضع کنید. - اخبار اقتصادی -

مصطفی‌قلی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات اردیبهشت ماه اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران درباره خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن، یادآور شد: در طول طرح مسکن مهر از خرید و فروش واحدهای این طرح جلوگیری و اعلام می‌شد مردم حق ندارند این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما با توجه به تعدد جرم‌های صورت گرفته، عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی اعلام کرد نباید از حق خرید و فروش واحدهای مسکن به‌عنوان حق مردم ممانعت شود.

وی بیان کرد: آقای شاکری نمی‌داند برای مردم -در طرح ملی مسکن- حق ایجاد شده و این حق قابل واگذاری است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک بیان کرد: اگر قرار است امتیاز طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود باید در فرمت آن نوشته شود غیرقابل واگذاری است. یا این‌که زمان ثبت‌نام را طولانی مثلا 4 سال.

خسروی تاکید کرد: اگر می‌خواهید امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خرید و فروش نشود، قانون وضع کنید.

به گزارش تسنیم، شاکری اوایل اردیبهشت ماه امسال درباره خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن گفته بود: گلایه بسیار سنگینی از اتحادیه مشاوران املاک داریم؛‌ وزیر محترم راه و شهرسازی در یک برنامه زنده اعلام می‌کند که خرید و فروش امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن غیرقانونی است.

وی ادامه داد: همان لحظه رئیس اتحادیه مشاوران املاک روی خط می‌آید و می‌گوید "خیلی هم قانونی است و ما انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد."، خیلی عجیب است وزیر مملکتی می‌گوید معامله امتیاز طرح ملی مسکن غیرقانونی است، اما در بنگاه‌ها این امتیاز 200 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، وزیر راه و شهرسازی باید بتواند بنگاه‌های املاک را سر خط بیاورد.

فروش غیرقانونی امتیاز طرح ملی مسکن توسط مشاوران املاک/ دریافت سفته 700 میلیون تومانی از فروشندهفروش غیرقانونی امتیاز طرح ملی مسکن توسط مشاوران املاک/هشدار وزارت راه به فروشندگانبازار داغ خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن؛ قیمت 300 میلیونی امتیاز در پردیسامتیاز طرح ملی مسکن 200میلیون معامله می‌شود/ نیمی از خانه‌های خالی برای بانک‌هاستخرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن غیرقانونی استفرم «ج» فروشندگان امتیاز طرح ملی مسکن قرمز می‌شودخرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن غیرقانونی است/ مردم مراقب کلاهبردارها باشند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن غیرقانونی اتحادیه مشاوران املاک رئیس اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود

به گزارش خبرآنلاین،‌سیروس دهقان شیری گفت: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این بخش امکان پذیر است .
ایرنا نوشت: وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاوران املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهند شد.
وی تاکید کرد: براین اساس این بنگاه های مشاوران املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900703

دیگر خبرها

  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود