Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر عطایی با اشاره به بارش باران در پایتخت آخرین وضعیت معابر و اقدامات مدیریت شهری برای مقابله با آبگرفتگی را تشریح کرد.

اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به وضعیت بارندگی در شهر تهران به خبرنگار برنا گفت: با توجه به اعلام هواشناسی بارش از شب گذشته در شهر تهران از غرب و جنوب غربی شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص کانال ها و مسیل های پایتخت افزود: لایروبی کانال ها و مسیل ها از قبل صورت گرفته بود و پایش ها به صورت مداوم انجام می شود.

عطایی تاکید کرد: حضور میدانی عوامل اجرایی در مناطق 22 گانه خمات شهری باعث شد که هیچگونه آبگرفتگی در سطح شهر نداشته باشیم. اقداماتی هم از قبل صورت گرفته و بخش های جزئی ترمیم شد که اثر بخش بود و با حوزه های عمرانی هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امسال ماشین آلات لایروبی به مناطق اضافه شد و موتورهای کف کش در اختیار نواحی 124 گانه صورت گرفت و آمادگی بالایی در هنگام باران و برف داریم و مردم دچار مشکل نمی شوند.

او با بیان اینکه بارش از مناطق غرب آغاز شده است، اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در کانال های غرب تهران وجو ندارد. 

عطایی ادامه داد: در موضوع بارش برف به صورت یکپارچه سناریو قبل، حین و بعد آمادگی وجود دارد و بر همین پایه تجهیز سایت های برف روبی اقدام کردیم و از 20 آبان در سطح شهر لایروبی ها انجام می شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی شهرداری تهران هنگام بارش احتمالی برف طی ماه های آینده افزود: جانمایی ذخایر زرد رنگ در تهران انجام می شود تا شهروندان از آن استفاده کنند و اکیپ برف تکان آماده هستند تا از تجمع برف در درختان سوزنی برگ که سبب شکستگی می شوند جلوگیری کنند.

عطایی افزود: ماشین آلات تخصصی هم در اختیار اکیپ های برف روبی هستند و بیش از 290 دستگاه ماشین آلات تخصصی برف روبی داریم که بین مناطق تقسیم می شود. غیر سایت های برف روبی، سایت پشتیبانی کننده وجود دارند و موضوعات و بخش های دیگر برنامه هایی برای شهروندان دارند تا جلب مشارکت حداکثری و هماهنگی با پلیس راهور برای جلوگیری از ترافیک داشته باشیمو

او تصریح کرد: این امکان است ماشین آلات آتش نشانی هم در صورت اضطرار به کمک شهر بیایند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با  اشاره به پایش درختان برای مقابله با شکستگی گفت: کارشناسان سازمان بوستان ها به صورت مستمر درختان را پایش می کنند و اکیپ هایی به صورت مستمر حضور دارند تا اگر شاخه ای می شکند به کمک تجهیزات مراقبت کنند بدین ترتیب مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری تهران برنا هواشناسی شهر تهران پایتخت شهرداری بارش برف پلیس راهور ترافیک آتش نشانی بارش باران بارش برف عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران ماشین آلات برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند. 

او افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد. 

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس