Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی از غرفه شرکت بیمه آسماری در نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر (IFEEX ۲۰۲۱) بازدید کرد. سردار سعید محمد در جریان این بازدید با قدردانی از خدمات شرکت بیمه آسماری در حوزه مناطق آزاد، اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های بیشتر، شرکت‌های فعال در مناطق آزاد بتوانند حجم عملیات خود را گسترده‌تر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین توسعه تعاملات میان شرکت‌های بیمه مناطق آزاد با فعالان اقتصادی حاضر در این مناطق را خواستار شد و تاکید کرد که در دولت کنونی، زمینه‌های بیشتری برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی فراهم خواهد شد.

IFEEX ۲۰۲۱ از سوم تا پنجم آبان ماه ۱۴۰۰ در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش، میزبان فعالان اقتصادی به ویژه دست اندرکاران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است.

شرکت بیمه آسماری که در این حوزه‌ها فعالیت قابل توجهی دارد و از بیمه گران اصلی شرکت‌های فعال در زمینه نفت و انرژی است نیز مانند چند سال گذشته در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 بیمه آسماری بیمه آسماری مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، دیدار دو تیم هم‌استانی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس آغاز شد.

ترکیب تیم س رفسنجان:

حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی، سجاد شهباززاده

ترکیب تیم گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، احمدرضا زنده‌روح و قائم اسلامی خواه

کد خبر 749827

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴