Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:27:05 GMT

رنگ آبی کرونا بار دیگر به گیلان بازگشت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۲۰۷۴

رنگ آبی کرونا بار دیگر به گیلان بازگشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر این اساس شهرستان املش که هفته گذشته در ارزیابی نرم افزار ماسک از آبی به زرد تغییر رنگ داده بود، پس از یک هفته دوباره به رنگ بندی آبی پیوست.

همچنین شهرستان رودسر که دوشنبه هفته گذشته بر اساس اعلام نرم افزار ماسک از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده بود بار دیگر به رنگ زرد درآمد.

اما شهرستان رودبار که پیشتر از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده بود، نتوانست در ارزیابی جدید وارد رنگ بندی زرد شود و همچنان نارنجی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ارزیابی نرم افزار ماسک باقی شهرستان های استان گیلان شامل سیاهکل، لنگرود، لاهیجان، ماسال، آستانه اشرفیه، رشت، خمام، شفت، صومعه سرا، فومن، بندرانزلی، تالش، آستارا ، رضوانشهر زرد هستند.

در موج پنجم کرونا تعداد بستری های مبتلا به بیماری کووید ١٩ به نزدیک ٢ هزار و ١٠٠ نفر رسیده بود اما از اوایل شهریور ماه روند نزولی گرفت اما طی چند هفته اخیر به ویژه هفته گذشته با افت و خیزهایی همراه است به طوری که یکشنبه گذشته بستری های روزانه به ١٠١ نفر رسید اما بعد از آن طی روزهای اخیر روند کاهشی دارد. 

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم اکنون ٣٠٣ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در بیمارستان های استان بستری هستند که اوایل هفته گذشته یکشنبه به بیش از ۳۶۰ نفر رسیده بود.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از مسافرت و دورهمی تاکید می شود.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی