Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهراب کیانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران انقلاب اسلامی دانش‌آموزان بسیجی نقش بسیار مهم و برجسته‌ای را بر عهده داشته‌اند و در این راه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی و… هم شاهد افتخارآفرینی و درخش دانش‌آموزان بسیجی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده و نقش‌های مختلف و مهمی برای دانش‌آموزان در این سند مشخص شده است.

وی ادامه داد: هشتم تا سیزدهم آبان‌ماه به‌عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی تعیین شده که در این مدت بیش از هزار برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در عناوین مختلف در استان بوشهر برگزار می‌شود.

کیانی از مهمترین برنامه‌های این هفته به غبارروبی قبور مطهر شهدا، نشست سیاسی با موضوع استکبارستیزی، دیدار فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد.

کد خبر 5339091

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی بوشهر ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه قوه قضاییه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل واکسن کرونا بسیج دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود